در حال بارگذاری ...

برگزاری همایش فرهنگی اجتماعی نه به اعتیاد در شهرستان قرچک

به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر همایش فرهنگی و اجتماعی نه به اعتیاد با حضور روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، شبکه بهداشت و درمان و بهزیستی در شهرستان قرچک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان تهران؛ همایش فرهنگی، آموزشی و اجتماعی نه به اعتیاد، همزمان با روز جهانی مبارزه با اعتیاد با مشارکت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، شبکه بهداشت و درمان، بهزیستی، موسسه پیشگیری سایه همراز، انجمن هنرهای نمایشی و آموزشگاه کارنامه سینما و با حضور روسای ادارات، کارشناسان درمانی و آسیب های اجتماعی، فعالان اجتماعی و عموم شهروندان محله میرزایی در محدوده پارک پانزده خرداد شهرستان قرچک برگزار شد.

در این مراسم کارشناسان حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به بیان موضوعات مختلف پیرامون مصرف انواع مواد مخدر،مضرات و پیامدهای آن پرداختند و کارشناسان حوزه درمان در خصوص راه‌های درمانی اعتیاد مطالبی را بیان کردند و همچنین در فواصل برنامه،نمایش خیابانی بیراهه به نویسندگی و کارگردانی علی سالاری مقدم و نمایش خیابانی تلنگر به نویسندگی و کارگردانی امیر علی بدلی پیرامون معضل اعتیاد اجرا شد.

گفتنی است،هدف از برگزاری این کارگاه ارتقای آگاهی خانواده‌ها از آثار و عوارض سوء مصرف انواع مواد مخدر،رفتارهای پرخطر و پیامدهای منفی جسمانی و روانی آن و ارتقای آگاهی در مورد عوامل زمینه ساز و آشکارکننده اعتیاد به مواد،برای پیشگیری از آسیب‌های روانی و اجتماعی بوده که به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در شهرستان قرچک برگزار شد.

از نکات مهم در این همایش می‌توان به ارائه گزارش روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی،شبکه بهداشت و درمان و بهزیستی از فعالیت فرهنگی،آموزش،اجتماعی و درمانی در حوزه مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد در شهرستان قرچک اشاره کرد.




نظرات کاربران