در حال بارگذاری ...
همزمان با دهه امامت و ولایت

نمایش «جنگل پرماجرا» در ورامین به روی صحنه رفت

به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت و همزمان با عید سعید قربان نمایش «جنگل پر ماجرا» به نویسندگی و کارگردانی میثم صانع و با مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرهنگسرای رازی شهرستان ورامین به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان تهران؛ داریوش خزایی سرپرست اداره  ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و گرامیداشت عید سعید قربان و غدیر اظهار داشت: این اداره در راستای غنی سازی اوقات فراغت خانواده ها و افزایش شور و نشاط اجتماعی و با همکاری انجمن نمایش، نمایش موزیکال «جنگل پرماجرا» را به نویسندگی و کارگردانی میثم صانع جهت بازدید کودکان و نوجوانان در فرهنگسرای رازی به صحنه برده است.

داریوش خزایی ضمن حضور برای تماشای این نمایش افزود: این نمایش به مناسبت دهه امامت و ولایت و گرامیداشت عید سعید قربان و غدیر در شهرستان به نمایش درآمده و بازیگران این نمایش بیشتر خردسال هستند و برای نخستین بار است که به روی صحنه می‌روند. این نمایش در 2 روز گذشته بااستقبال و تشویق چشمگیر خانواده‌ها و تماشاگران مواجه شد.

گفتنی است که این اثر هنری از شیوه تن پوش و گریم صورت استفاده شده به داستان حیوانات یک جنگل می پردازد. در این نمایش بازیگرانی چون(هانیه جعفری، تینا میرزایی، محمد پدرام تاجیک، آیدا افزا، عسل مهدوی، نازنین نادر خانی، طناز شیرکوند، هلیا سادات مشهدی، نیکا حاجیونی، ساینا علیزاده، آوا هداوند و هلما شریفی کل) به ایفای نقش پرداختند و زهرا علیکاهی و کیمیا اکبری(گریم)، نور و صدا(سید کرامت مشهدی)، فاطمه رضا(عکس و فیلم)، مینا رونقی(دستیار کارگردان) و سعید صانع(تهیه کننده) بودند.

لازم به ذکر است که این نمایش از 8 تیر به مدت 9  شب در ورامین فرهنگسرای رازی به روی صحنه خواهد رفت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران