در حال بارگذاری ...

نمایش«من عروسک نیستم» در دماوند اجرا شد

نمایش «من عروسک نیستم» به کارگردانی حمیدرضا رحیم متولی در مسجد صاحب الزمان(عج) گیلاوند اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دماوند؛ نمایش «من عروسک نیستم» در مسجد صاحب الزمان(عج)گیلاوند به روی صحنه رفت. این نمایش به همراه نمایش‌های «من سلبریتی نیستم» و «توهم» به مناسبت ایام هفته عفاف و حجاب در نقاط مختلف شهرستان دماوند اجرا شد.

حسین ناصری مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان دماوند در خصوص نمایش «من عروسک نیستم» اظهار کرد:داستان این نمایش قصه عروسکی است که تلاش می‌کند در کارش موفق باشد اما در این راه با افراد سودجویی مواجه می‌شود که با هنرمند جلوه دادن خود از وی سوءاستفاده می‌کنند و سپس او را ترک می‌کنند،که درنهایت دوستی به کمکش می‌شتابد و عروسک را از شرایط کنونی نجات می‌دهد.

وی افزود:اگر به عمق موضوع نگاه کنیم متوجه می‌شویم که گرداننده این عروسک کسانی هستند که می‌خواهند هویت را از او بگیرند و عقیده خود را به او تحمیل کنند و فقط به صورت ابزاری از او استفاده کنند،در آخر نیز او را یک کالای تاریخ مصرف گذشته معرفی بنمایند.

عوامل اجرایی این نمایش ندا ثابتی(نویسنده)،حمیدرضا رحیم متولی(کارگردان)،متانت فرازم(عکاس)و مبین عزیزی(تصویر بردار)بودند و زهرا رفیعی،عارفه حسین اهرانی،الناز شاکری،متانت فرزام و علی نورمحمدی به عنوان بازیگر در این نمایش به ایفای نقش پرداختند.

گفتنی است که نمایش‌های «من عروسک نیستم،من سلبریتی نیستم و توهم» به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،کانون بسیج هنرمندان و انجمن هنرهای نمایشی به مناسبت هفته عفاف و حجاب در نقاط مختلف شهرستان دماوند اجرا شد.

 
 
 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران