در حال بارگذاری ...

ده شب حسینی با نمایش «شیدای زمان» در ورامین

نمایش آئینی "شیدای زمان" به مدت ۱۰ شب در شهرستان ورامین به اجرای عموم گذاشته خواهد شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان تهران نمایش آئینی شیدای زمان به مدت 10 شب در شهرستان ورامین به اجرای عموم گذاشته خواهد شد.

نمایش «شیدای زمان» با مشارکت گروه تئاتر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج)،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین در مسجد جامع تاریخی ورامین به مدت ۱٠ شب از ساعت ۱۹:۳٠ اجرا می‌شود.

این نمایش آئینی در ۱۴ بخش تهیه شده است که با موضوعات و محوریت حجاب و عفاف، ائمه اطهار الیهم السلام خصوصا پرداختن به شخصیت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و بحث مهم ظهور و مهدویت تهیه و کارگردانی و به اجرای عموم گذاشته شده است.

در این نمایش که با نویسندگی زهره سادات اردستانی و کارگردانی علیرضا امینی می‌باشد حدود ۵۰ بازیگر ایفای نقش می‌کنند و هر اجرا در حدود ۲ ساعت به طول می‌انجامد که علاقمندان زیادی به تماشای آن می‌پردازند.

این نمایش از ۱۰ مرداد ماه در محل فضای باز روبروی مسجد جامع تاریخی شهرستان ورامین در حال اجراست و تا ۲۰ مرداد ماه نیز ادامه دارد که علاقمندان می‌توانند بعد از نماز مغرب و عشاء در این ایام که متناسب با شور و شعور حسینی است از فضای مذهبی و آئینی این نمایش بهره ببرند.




مطالب مرتبط

به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو

نمایش موزیکال «قلعه هوشی لند» در ورامین به صحنه رفت
به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو

نمایش موزیکال «قلعه هوشی لند» در ورامین به صحنه رفت

اجرای نمایش شاد، موزیکال و آموزنده قلعه هوشی لند به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو از ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹ در آمفی تئاتر فرهنگسرای قطب الدین رازی ورامین آغاز شد.

|

منتخبین شهرستان ورامین در جشنواره تئاتر استان تهران

منتخبین شهرستان ورامین در جشنواره تئاتر استان تهران

بعد از پایان یافتن اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر‌ استان تهران در یکم آذر ۱۴۰۲ در مجموعه کوشک باغ هنر شهرستان ورامین در بخش خیابانی نمایش «اِپـی لـِـپسی» به کارگردانی علیرضا تاجیک حائز رتبه و به عنوان برگزیده استانی در جشنواره منطقه ای برای حضور در جشنواره بین المللی ...

|

نظرات کاربران