در حال بارگذاری ...

قدردانی امام جمعه شهرستان دماوند از هنرمندان و فعالان عرصه هنرهای نمایشی

حجت الاسلام فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند از هنرمندان و عوامل نمایش های «من عروسک نیستم، من سلبریتی نیستم و توهم» تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان تهران؛ حجت الاسلام فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند در نشستی صمیمانه با گروهی از هنرمندان و فعالان عرصه هنرهای نمایشی،ضمن تقدیر از هنرمندان بیان داشت: «هنر نمایش با مضامین مذهبی،دینی و ارزشی جایگاه خاصی دارد و بنده به عنوان شخصی که ازدوران دانش‌آموزی علاقه مند به هنر تئاتر بودم و نمایش‌های مذهبی را در مدرسه اجرا می‌کردیم،در حال حاضر نیز از اینگونه نمایش‌ها حمایت می‌کنم .سوژه‌های دینی،دفاع مقدس،ازدواج و فرزندآوری از موضوعاتی است که می‌توان از آنها در هنر نمایش نهایت استفاده را کرد«.

در پایان این نشست از عوامل سه نمایش(من عروسک نیستم«به کارگردانی حمید رحیم متولی»،من سلبریتی نیستم«به نویسندگی و کارگردانی آرمین غلامی» و توهم«به نویسندگی و کارگردانی حسین ناصری»)که در هفته گرامیداشت عفاف و حجاب به روی صحنه رفت،تجلیل شد. همچنین از کانون بسیج هنرمندان دماوند،انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دماوند قدردانی شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران