در حال بارگذاری ...

نمایش «شنیدن کی بود مانند دیدن» در اسلامشهر اجرا شد

نمایش خیابانی «شنیدن کی بود مانند دیدن» به نویسندگی و کارگردانی احمد خسروی، یکم مهر در بوستان شهدای گمنام اسلامشهر اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان تهران، به مناسبت هفته دفاع مقدس، نمایش خیابانی «شنیدن کی بود مانند دیدن» به همت انجمن هنرهای نمایشی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگی وزشی شهرداری اسلامشهر، یکم مهر به اجرای عمومی درآمد.

این نمایش با حضور طاهری طاهری، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر، جلیل قاسمی، معاون فرهنگی شهرداری و سرهنگ اسماعیل جعفری، جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) اسلامشهر، ساعت 17 در بوستان شهدای گمنام این شهر اجرا شد.

طاهر طاهری، ضمن تماشای این نمایش از عوامل و دست‌اندرکاران آن تقدیر و تشکر کرد و گفت: «هشت‌ سال دفاع ‌مقدس یکی از مقاطع تاریخی بزرگ، آموزنده و الهام‌‌بخش است که هرگز نباید مورد غفلت قرار گیرد. این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز، بایستی برای همیشه زنده و هدایت‌‌بخش نسل‌های این سرزمین قرار گیرد و هنر می‌تواند این نقش را به خوبی ایفا کند.»

این نمایش به نویسندگی و کارگردانی احمد خسروی به روایت بخشی ازخاطرات شهید محسن وزرایی، از شهدای هشت سال دفاع مقدس و از هم‌رزمان حاج احمد متوسلیان می‌پردازد.

در این نمایش، دستیار کارگردان هانیه شریفی و بازیگران امیرکاظمی، محسن افخمی و احمدخسروی هستند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران