در حال بارگذاری ...

نمایش «من سلبریتی نیستم» در دماوند اجرا شد

نمایش «من سلبریتی نیستم» به نویسندگی و کارگردانی آرمین غلامی، هنرمند نوجوان دماوندی، در آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری کوثر این شهر اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان تهران، نمایش «من سلبریتی نیستم»، ۸ و ۹ مهر ۱۴۰۲ به نویسندگی و کارگردانی آرمین غلامی در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری کوثر دماوند به صحنه رفت .

حسین ناصری، مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهرستان دماوند درباره اجرای نمایش «من سلبریتی نیستم»، توضیح داد: «این نمایش، حاصل تلاش هنرمندان جوان و نوجوان شهرستان دماوند است که در طول ۲ شب اجرا توانست مخاطبان بسیاری را جلب کند.»

او افزود: «آرمین غلامی، کارگردان این اثر، با داشتن ۱۶ سال سن، بعد از موفقیت در اجرای نمایش خیابانی «پرواز» که در دومین عهدواره سراسری چله مهدویت، مقام دوم کشوری را کسب کرد، اولین نمایش صحنه‌ای خود را اجرا کرده است. همچنین در این نمایش، حمیدرضا رحیم متولی به عنوان مشاور و الناز شاکری به عنوان دستیار کارگردان و منشی صحنه حضور داشتند».

نمایش «من سلبریتی نیستم» به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دماوند، انجمن هنرهای نمایشی این شهرستان، بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس شرق استان تهران و کانون بسیج هنرمندان دماوند اجرا شده است.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران