در حال بارگذاری ...

همایش تئاتر تک نفره هنرجویی ورامین به پایان رسید

برگزیدگان و تقدیرشدگان همایش تئاتر تک نفره هنرجویی ورامین، معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان تهران، مراسم اختتامیه همایش تئاتر تک نفره هنرجویی با حضور داریوش خزایی (رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی ورامین)، محمدتقی رودگر (مسئول کانون بسیج هنرمندان)، مهدی شه‌دوست (مدیر کانون مهدویت) و هنرمندان تئاتر، با اجرای زهرا محمدی (مدیر موسسه صحنه‌پردازان) برگزار شد.

داریوش خزایی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین، در مراسم اختتامیه این همایش، ضمن تبریک هفته وحدت و آغاز هفته فرهنگی شهرستان ورامین گفت: «تئاتر همواره توانسته رخدادهای تاریخی را در قالب نمایش به علاقه‌مندان ارائه دهد و آنان را در جریان سیر تحولات یک جامعه قرار دهد .رویکرد کلان این جشنواره‌ها، ارایه خدمات به هنر دوستان و هنرمندان با هدف گسترش هنر در جامعه و نفوذ فعالیت هنری در لایه‌های عمومی جامعه و ایجاد فرصت برای کشف و دیده‌ شدن هنرمندان جوان است«.

در مراسم اختتامیه همایش تئاتر تک نفره هنرجویی، ماهنوش حیدری (ستاره‌هایی به‌رنگ تاول) و نازنین بشیری (آنتی تئاتر) به عنوان برگزیدگان معرفی شدند. همچنین از جعفر مهبادی (من و دختردایی)، فاطمه حسن‌پور (من نمی‌خواهم آدم خوبی باشم) و سارینا فاطمی (دیجیتال دراگ)، تقدیر شد.

 




مطالب مرتبط

به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو

نمایش موزیکال «قلعه هوشی لند» در ورامین به صحنه رفت
به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو

نمایش موزیکال «قلعه هوشی لند» در ورامین به صحنه رفت

اجرای نمایش شاد، موزیکال و آموزنده قلعه هوشی لند به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو از ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹ در آمفی تئاتر فرهنگسرای قطب الدین رازی ورامین آغاز شد.

|

درخشش هنرمندان ورامینی در جشنواره تئاتر منطقه‌ای خاوران

درخشش هنرمندان ورامینی در جشنواره تئاتر منطقه‌ای خاوران

کارگردان نمایش خیابانی «اپی لپسی» از شهرستان ورامین که در جشنواره تئاتر منطقه‌ای خاوران (مشهد)، به عنوان اثر برگزیده شناخته شد، ابراز امیدواری کرد هنرمندان این گروه بتوانند در جشنواره تئاتر فجر هم موفق ظاهر شوند.

|

منتخبین شهرستان ورامین در جشنواره تئاتر استان تهران

منتخبین شهرستان ورامین در جشنواره تئاتر استان تهران

بعد از پایان یافتن اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر‌ استان تهران در یکم آذر ۱۴۰۲ در مجموعه کوشک باغ هنر شهرستان ورامین در بخش خیابانی نمایش «اِپـی لـِـپسی» به کارگردانی علیرضا تاجیک حائز رتبه و به عنوان برگزیده استانی در جشنواره منطقه ای برای حضور در جشنواره بین المللی ...

|

نظرات کاربران