در حال بارگذاری ...

«راز مزرعه مادربزرگ» در ورامین به صحنه رفت

به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین نمایش شاد و موزیکال «راز مزرعه‌ مادربزرگ» به نویسندگی و کارگردانی مژگان رحمان وند کاری از گروه نمایش (مادر)، ویژه کودکان و نوجوانان در فرهنگسرای رازی ورامین روی صحنه رفت.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین، نمایش شاد و موزیکال «راز مزرعه‌ی مادربزرگ» به نویسندگی و کارگردانی مژگان رحمان وند کاری از گروه نمایش (مادر) ویژه کودکان و نوجوانان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی شهرستان و مؤسسه فرهنگی هنری صحنه پردازان فرنام در فرهنگسرای رازی ورامین به روی صحنه رفت.

این نمایش رویکردی آموزشی دارد و برای کودک و نوجوان طراحی شده و داستام مزرعه‌ای است در آن که حیواناتی مثل گاو، بز، مرغ  و موش زندگی می‌کنند.

باران جدیدی، آوا اسکندری، ابوالفضل میرزایی،زینب  السادات آئینی،سید عباس آئینی و محمد میرزایی در «راز مزرعه ی مادربزرگ»  بازی می‌کنند.

دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از: تهیه کننده (زیبا سعیدی)، مشاور هنری (میثم رمضانی)، مشاور و روانشناس کودک (دکتر مهرداد امیری)، منشی صحنه (ابوالفضل میرزایی)، مدیر صحنه (سید علی حسینی نژاد)، مدیر لباس (فاطمه میرزایی)، آهنگساز (خلیل عطار) ، طراح نور و صدا  (میثم صانع) ، طراح گریم، طراح دکور، طراح لباس (مژگان رحمان وند)، عکاسان (زینب السادات آئینی و حمید رضا ولی خانی)، دوخت لباس (مریم شعبانی)  ویاری گران: شیدا سعیدی  و علی اصغر اردستانی.

«راز مزرعه ی مادربزرگ» از ۱۵ لغایت ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲ در فرهنگسرای رازی پذیرای علاقه‌مندان به تئاتر خواهد بود.




مطالب مرتبط

درخشش هنرمندان ورامینی در جشنواره تئاتر منطقه‌ای خاوران

درخشش هنرمندان ورامینی در جشنواره تئاتر منطقه‌ای خاوران

کارگردان نمایش خیابانی «اپی لپسی» از شهرستان ورامین که در جشنواره تئاتر منطقه‌ای خاوران (مشهد)، به عنوان اثر برگزیده شناخته شد، ابراز امیدواری کرد هنرمندان این گروه بتوانند در جشنواره تئاتر فجر هم موفق ظاهر شوند.

|

نظرات کاربران