در حال بارگذاری ...

هیئت انتخاب بخش خیابانی جشنواره تئاتر استان تهران معرفی شد

مهدی نصیری، مجید ستایش و مرتضی اسدی‌مرام، در روزهای یکشنبه و دوشنبه، ۱۴ و ۱۵ آبان، آثار متقاضی حضور در بخش خیابانی بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر استان تهران را بازبینی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان تهران، مهدی نصیری، مجید ستایش و مرتضی اسدی مرام، انتخاب آثار بخش خیابانی بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر استان تهران را برعهده خواهند داشت.

آثار بخش خیابانی این جشنواره، ۱۴ و ۱۵ آبان در مجموعه تئاتر محراب مورد بازبینی هیئت انتخاب آثار قرار خواهند گرفت.

مهدی نصیری، نویسنده، منتقد، کارگردان و مدرس تئاتر است. وی دکترای فیلولوژی و ادبیات نمایشی دارد و عضو کانون ملی منتقدان تئاتر ایران و کانون بین‌المللی منتقدان تئاتر است. این هنرمند، نویسندگی و کارگردانی نمایش‌های «نذار این خواب تعبیر بشه»، «گانتلت»، «این قصه را آهسته بخوان» را در کارنامه فعالیت‌های هنری خود ثبت کرده است.

مرتضی اسدی مرام، بازبینی بخش خیابانی جشنواره تئاتر فجر، بازخوانی متون جشنواره بین‌المللی کودک همدان، بازبینی جشنواره ملی ایثار، بازبینی جشنواره ملی اقوام و ... را برعهده داشته است. او به عنوان کارگردان و نویسنده، آثار متنوعی را در جشنواره‌های بین المللی فجر، آیینی و سنتی، مریوان، کودک و نوجوان همدان و عروسکی ارائه کرده است. همچنین کسب بیش از ۴۰ جایزه در جشنواره‌های مختلف از جمله افتخارات این هنرمند در سالهای گذشته است.

مجید ستایش که دیگر عضو هیئت انتخاب آثار بخش خیابانی جشنواره تئاتر استان تهران است، در کارنامه هنری خود آثار متعددی را به عنوان بازیگر، کارگردان، پژوهشگر و مدرس دانشگاه به ثبت رسانده است که از جمله آن می‌توان به «راز درخت مقدس»، «عزیزمایی»،«سیاوشنامه» و «درد مشترک» اشاره کرد.

بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر استان تهران به دبیری مهدی اکبری‌زاده، از ۲۶ تا ۳۰ آبان برگزار خواهد شد. 




مطالب مرتبط

عضو هیئت انتخاب خیابانی جشنواره تئاتر استان تهران:

مجید ستایش: تئاتر خیابانی مایه حیات تئاتر صحنه‌ای است
عضو هیئت انتخاب خیابانی جشنواره تئاتر استان تهران:

مجید ستایش: تئاتر خیابانی مایه حیات تئاتر صحنه‌ای است

مجید ستایش عضو هیئت انتخاب جشنواره تئاتر استان تهران، تئاتر خیابانی را عامل مهمی برای هدایت مخاطب ناآشنا با تئاتر به تالارهای نمایشی و سالن‌های اجرای تئاتر می‌داند

|

مهدی نصیری:

انتخاب آثار خیابانی جشنواره تئاتر استان تهران سخت بود
مهدی نصیری:

انتخاب آثار خیابانی جشنواره تئاتر استان تهران سخت بود

مهدی نصیری، عضو هیئت انتخاب بخش خیابانی بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر استان تهران، آثار رسیده به این رویداد را با کیفیت ارزیابی کرد که همین ویژگی، کار ارزیابی و انتخاب نمایش‌ها را سخت ساخته بود.

|

بازبینی آثار نمایشی ری آغاز شد

بازبینی آثار نمایشی ری آغاز شد

در نخستین گام از مرحله اجرایی بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان تهران، 9 اثر نمایشی از ری که متقاضی حضور در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان هستند، بازبینی شدند.

|

نظرات کاربران