در حال بارگذاری ...
با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران

آثار گروه‌های نمایشی ورامین بازبینی شدند

آثار بخش صحنه‌ای ورامین برای حضور در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان تهران با حضور علی فروزانفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران بازبینی شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر  در استان تهران؛ شهرستان ورامین میزبان داوران بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان تهران(بخش آثار صحنه ای) با حضور علی فروزانفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و داریوش خزایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین در فرهنگسرای رازی بود.

در بخش صحنه ای نمایش های خاطرات جوجه اردک زشت(به کارگردانی هدیه فدایی از پاکدشت)، نمایش شازده کوچولو (به کارگردانی مهدیه تاجیک راد از ورامین)، نمایش نخواستیم که بشه(به کارگردانی و نویسندگی حسن نهاردانی از ورامین)، نمایسwow  (به کارگردانی علیرضا تاجیک از ورامین)، نمایش سلول ویژه(به کارگردانی امیر سیدی از ورامین)، نمایش یک زندگی توپ(به کارگردانی سمیه کیا دربند سری از ورامین)، نمایش خوب بد زشت(به کارگردانی امیر بدلی از شهرستان قرچک)، نمایش چمدان ها(به کارکردانی و نویسندگی رسول حق شناس از ورامین) و نمایش دختری در آستانه شبی سرد(به کارگردانی محسن زارع از شهرستان ورامین) توسط هیئت انتخاب آثار بازبینی شدند.

مهدی کیهور، محمدحسن رحیمی و داوود بنی اردلان هیئت انتخاب آثار بخش صحنه‌ای در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان تهران هستند.

داریوش خزایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین نیز ضمن خیرمقدم به داوران گفت: شهرستان ورامین استعدادهای هنری فراوانی در حوزه های مختلف هنری همچون نمایش دارد که نیازمند توجه ویژه به خصوص در بخش آموزش است




مطالب مرتبط

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان تهران خبرداد:

بیست‌ونهمین جشنواره تئاتر استان تهران پرفروغ‌تر برگزار می‌شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان تهران خبرداد:

بیست‌ونهمین جشنواره تئاتر استان تهران پرفروغ‌تر برگزار می‌شود

علی فروزانفر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان تهران با حضور در تالار محراب و تماشای آثار چهارمین روز جشنواره تئاتر استان تهران ابراز امیدواری کرد این جشنواره در سال‌های آتی با برنامه‌ریزی مناسب‌تری برگزار شود.

|

بازبینی آثار نمایشی ری آغاز شد

بازبینی آثار نمایشی ری آغاز شد

در نخستین گام از مرحله اجرایی بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان تهران، 9 اثر نمایشی از ری که متقاضی حضور در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان هستند، بازبینی شدند.

|

عضو هیئت انتخاب خیابانی جشنواره تئاتر استان تهران:

مجید ستایش: تئاتر خیابانی مایه حیات تئاتر صحنه‌ای است
عضو هیئت انتخاب خیابانی جشنواره تئاتر استان تهران:

مجید ستایش: تئاتر خیابانی مایه حیات تئاتر صحنه‌ای است

مجید ستایش عضو هیئت انتخاب جشنواره تئاتر استان تهران، تئاتر خیابانی را عامل مهمی برای هدایت مخاطب ناآشنا با تئاتر به تالارهای نمایشی و سالن‌های اجرای تئاتر می‌داند

|

نظرات کاربران