در حال بارگذاری ...

حضور هنرمندان دماوندی در مجموعه تئاتر محراب

نمایش‌های خیابانی «پرواز و توهم» برای حضور در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان تهران بازبینی شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان تهران؛ دو‌ گروه نمایش خیابانی شهرستان دماوند برای حضور در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان تهران، سال 1402 بازبینی شدند.

 حسین ناصری نویسنده و کارگردان نمایش «وهم» و نویسنده نمایش «پرواز» در خصوص داستان این دو نمایش خیابانی گفت: تئاتر «پرواز» به کارگردانی و بازیگری آرمین غلامی داستان شهید دوازده ساله ای به نام رضا پناهی است که در دوران دبستان درس و مشق را کنار می گذارد و با سعی و تلاش از پدر و مادر رضایت نامه می‌گیرد.

هنگام اعزام به جبهه بخاطر سن کم به مشکلاتی بر می‌خورد اما سرانجام به آرزویش یعنی شهادت می‌رسد.

وی افزود نمایش «توهم» با بازیگری علی نورمحمدی داستان جوانی است که دچار خیالبافی می‌شود و به تقلید از بازیگری معروف به میان مردم می‌رود، جوان خودش را به شمایل بازیگر درمی‌آورد اما از هر فردی که می پرسد آیا او را می‌شناسند با جواب منفی آنها مواجه می‌شود، جوان ماجرای بعضی از فیلم ها را تعریف می‌کند اما هیچ واکنشی از طرف تماشاچیان دیده نمی شود. در پایان جوان تصمیم می گیرد به خود واقعی‌اش برگردد.




مطالب مرتبط

بازبینی آثار نمایشی ری آغاز شد

بازبینی آثار نمایشی ری آغاز شد

در نخستین گام از مرحله اجرایی بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان تهران، 9 اثر نمایشی از ری که متقاضی حضور در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان هستند، بازبینی شدند.

|

عضو هیئت انتخاب خیابانی جشنواره تئاتر استان تهران:

مجید ستایش: تئاتر خیابانی مایه حیات تئاتر صحنه‌ای است
عضو هیئت انتخاب خیابانی جشنواره تئاتر استان تهران:

مجید ستایش: تئاتر خیابانی مایه حیات تئاتر صحنه‌ای است

مجید ستایش عضو هیئت انتخاب جشنواره تئاتر استان تهران، تئاتر خیابانی را عامل مهمی برای هدایت مخاطب ناآشنا با تئاتر به تالارهای نمایشی و سالن‌های اجرای تئاتر می‌داند

|

نظرات کاربران