در حال بارگذاری ...

نمایش «سهرابی دیگر» از شهرستان قدس به جشنواره تئاتر تهران راه یافت

نمایش «سهرابی دیگر» از شهرستان قدس به بیست و هشتمین جشنواره خیابانی تئاتر تهران راه یافت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان تهران، در این نمایش که به نویسندگی محمدمهدی خاتمی و کارگردانی نیکا فلاح تهیه شده است، علیرضا رضایی، علیرضا رجبی و متین فلاح به نقش آفرینی می‌پردازند.

نمایش سهرابی دیگر 15 آبان 1402 در تالار محراب مورد بازبینی هیئت داوران قرار گرفت و  موفق شد تا جزء 10 اثر برتر انتخاب شده از میان 30 اثر ارسال شده به این جشنواره باشد.

«سهرابی دیگر» داستان 2 جوان را روایت می‌کند که هر روز به نقل داستانی از رستم و سهراب می پردازند اما در یکی از اجراهای آن‌ها، شخصی بدون هماهنگی وارد صحنه نمایش می‌شود و سخنانی را به زبان می راند که روایتگر بخشی از واقعیت جوامع کنونی است، او جوانانی را که در دام اعتیاد و انحراف افتاده اند، سهراب‌های امروزه می‌خواند که پدرشان به دلیل امرار معاش و مشغله های بی شمار از فرزندان خود غافل می شوند. او پدران و فرزندان کنونی را رستم و سهراب هایی توصیف می کند که در هیاهوهای دنیای صنعتی از هم فاصله گرفته و یکدیگر را گم کرده اند.

 




مطالب مرتبط

بازبینی آثار نمایشی ری آغاز شد

بازبینی آثار نمایشی ری آغاز شد

در نخستین گام از مرحله اجرایی بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان تهران، 9 اثر نمایشی از ری که متقاضی حضور در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان هستند، بازبینی شدند.

|

عضو هیئت انتخاب خیابانی جشنواره تئاتر استان تهران:

مجید ستایش: تئاتر خیابانی مایه حیات تئاتر صحنه‌ای است
عضو هیئت انتخاب خیابانی جشنواره تئاتر استان تهران:

مجید ستایش: تئاتر خیابانی مایه حیات تئاتر صحنه‌ای است

مجید ستایش عضو هیئت انتخاب جشنواره تئاتر استان تهران، تئاتر خیابانی را عامل مهمی برای هدایت مخاطب ناآشنا با تئاتر به تالارهای نمایشی و سالن‌های اجرای تئاتر می‌داند

|

نظرات کاربران