در حال بارگذاری ...

اجرای «قصه‌های عمه بلور» در رودهن، بومهن و دماوند

نمایش موزیکال «قصه‌های عمه بلور»، تولید گروه نمایشی صافات، با موضوع مصرف بهینه آب، تا ۳۰ آبان، در سه شهر رودهن، بومهن و دماوند اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان تهران، نمایش شاد و موزیکال «قصه‌های عمه بلور» به کارگردانی فهیمه فردین برای کودکان رودهن، بومهن و دماوند به صحنه رفته است.

این نمایش آموزشی و شاد برای کودکان، با موضوع صرفه‌جویی و مصرف بهینه آب است تا همگان قدر این سرمایه ارزشمند را بیشتر بدانند.

شعرها و نمایشنامه «قصه‌های عمه بلور» را هستی گودرزی سروده و نوشته و فهمیه فردین (شقایق) آن را کارگردانی کرده است.

ثنا الیاسی، عرشیا زاهدی، دیانا صادقی، هدینا صادقی، تارا علیاری، کوثر عافیتی هویدا، ستاره گندمی و سیده آرامیس موسوی، بازیگران این نمایش هستند و نازنین خداوردی، مسئولیت منشی صحنه و لیلا آمره، مسئولیت روابط عمومی آن را بر عهده دارند.

این نمایش کاری است از گروه نمایشی صافات که با همکاری آبفای شرق تهران تولید شده است.

علاقه‌مندان به دیدن «قصه‌های عمه بلور» می‌توانند در بومهن به کانون مهر، در رودهن به سالن شهید سلیمانی و در دماوند به سالن قدسیه مراجعه کنند.

گفتنی است این نمایش شاد و آموزشی در دو سانس 9 صبح و 12 ظهر تا 30 آبان اجرا خواهد شد.

 




مطالب مرتبط

منتخبین شهرستان پردیس در جشنواره تئاتر استان تهران

منتخبین شهرستان پردیس در جشنواره تئاتر استان تهران

بعد از پایان یافتن اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر‌ استان تهران، شهرستان پردیس بخش زیادی از جوایز را از آن خویش کرد و هر دو نماینده خود را به عنوان برگزیده استانی در جشنواره منطقه ای برای حضور در جشنواره بین المللی تئاتر‌ فجر خواهد دید.

|

نظرات کاربران