در حال بارگذاری ...

داوران بخش خیابانی بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان تهران معرفی شدند

وحید فخر موسوی، رضا فیاضی و روح‌الله سنایی به عنوان داوران بخش خیابانی داوران بخش خیابانی بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان تهران شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان تهران، بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان تهران که به دبیری مهدی اکبری، اجراهای خود را از روز گذشته 26 آبان ماه در مجموعه تئاتر محراب آغاز کرده است، داوران بخش خیابانی خود را معرفی کرد.

بر اساس اعلام دبیرخانه این جشنواره طی احکامی جداگانه از سوی مهدی اکبری زاده دبیر این رویداد؛ وحید فخر موسوی، رضا فیاضی و روح‌الله سنایی به عنوان داوران بخش خیابانی معرفی شدند. 

وحید فخرموسوی، دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس تهران است که پیش‌ از این، رئیس شورای نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی، دبیر هجدهمین جشنواره سراسری تئاتر «مقاومت»، دبیر سومین دوره جشنواره تئاتر «سردار آسمانی»، معاون دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های هنری وزارت ارشاد، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، عضو کانون نمایش‌های خیابانی و عضو اتحادیه بین‌المللی مبارک یونیما و مسئول دبیرخانه بنیاد فرهنگی هنری میرزا کوچک خان جنگلی را عهده‌دار بوده است. فخرموسوی همچنین نمایش‌های «کهنه سرباز»، «سفر نیمروزه سید»، «در قاب ماه» و «شال ترس ممد» را کارگردانی و در آثار متعددی نیز به ایفای نقش پرداخته است.

رضا فیاضی زاده، زاده ۱۵ تیر ۱۳۳۲ در اهواز است. وی بازیگر، نویسنده، صداپیشه، کارگردان و مجری تلویزیونی است. او همچنین چندین مجموعه داستان و شعر به چاپ رسانده‌است.رضا فیاضی بازیگر سریال های جزر و مد، خوشنام، معمای شاه، کیمیا و .. که با سریال ماجراهای تا به تا (زی‌زی گولو) مخاطبان خاطرات بسیاری با او دارند و این روزها سریال داد زن را در شبکه نمایش خانگی در حال توزیع دارد رضا فیاضی علاوه بر کار کارگردانی و بازیگری تألیفاتی در شعر، نویسندگی داستان، رمان و خاطره‌نویسی دارد که آخرین کتاب‌های وی با عنوان‌های روایت‌های زنانه و الو اینجا پدری به قتل رسیده توسط نشر آواژ به چاپ رسیده‌اند. روایت‌های زنانه مجموعه داستانی است با محوریت زنان و الو اینجا پدری به قتل رسیده اولین رمان چاپ شده از رضا فیاضی است. همچنین کتاب دیگری تحت عنوان آسیه آباد از سوی انتشارات امیرکبیر و رمانی با عنوان تتو که از سوی نشر آواژ منتشر شد.

روح‌الله سنایی، کارگردان و بازیگری است که جایزه های متعدد از جمله جشنواره فجر و... را در کارنامه خود دارد. وی مدرس کارگاه‌های آموزشی تولید محور ایده تا اجرا بوده و هنرمندان بسیاری را آموزش و پرورش داده که در تئاتر حرفه‌ای امروز حضوری فعال دارند.جشنواره تئاتر استان تهران در بیست و هشتمین دور برگزاری خود از 26 آبان الی 1 آذر سال جاری به دبیری مهدی اکبرزاده در مجموعه تئاتر محراب برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

منتخبین شهرستان پردیس در جشنواره تئاتر استان تهران

منتخبین شهرستان پردیس در جشنواره تئاتر استان تهران

بعد از پایان یافتن اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر‌ استان تهران، شهرستان پردیس بخش زیادی از جوایز را از آن خویش کرد و هر دو نماینده خود را به عنوان برگزیده استانی در جشنواره منطقه ای برای حضور در جشنواره بین المللی تئاتر‌ فجر خواهد دید.

|

منتخبین شهرستان ورامین در جشنواره تئاتر استان تهران

منتخبین شهرستان ورامین در جشنواره تئاتر استان تهران

بعد از پایان یافتن اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر‌ استان تهران در یکم آذر ۱۴۰۲ در مجموعه کوشک باغ هنر شهرستان ورامین در بخش خیابانی نمایش «اِپـی لـِـپسی» به کارگردانی علیرضا تاجیک حائز رتبه و به عنوان برگزیده استانی در جشنواره منطقه ای برای حضور در جشنواره بین المللی ...

|

با حضور محمود سالاری معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان تهران برگزار شد
با حضور محمود سالاری معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان تهران برگزار شد

مراسم اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان تهران، با حضور محمود سالاری معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شامگاه ۱ آذر در کوشک هنر اراضی عباس‌آباد برگزار شد و نمایش‌های «مارسی ۱۹۹۶»، «ننه‌زار» و «ننه‌آقا» از بخش صحنه‌ای و نمایش‌های «اپی لپسی»، «زندگی دودی من» و ...

|

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان تهران خبرداد:

بیست‌ونهمین جشنواره تئاتر استان تهران پرفروغ‌تر برگزار می‌شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان تهران خبرداد:

بیست‌ونهمین جشنواره تئاتر استان تهران پرفروغ‌تر برگزار می‌شود

علی فروزانفر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان تهران با حضور در تالار محراب و تماشای آثار چهارمین روز جشنواره تئاتر استان تهران ابراز امیدواری کرد این جشنواره در سال‌های آتی با برنامه‌ریزی مناسب‌تری برگزار شود.

|

نویسنده و کارگردان «ننه آقا»:

محمد یزدی: بهترین شکل عملکرد هر دستگاه اجرایی فعالیت‌ در قالب فرهنگ است
نویسنده و کارگردان «ننه آقا»:

محمد یزدی: بهترین شکل عملکرد هر دستگاه اجرایی فعالیت‌ در قالب فرهنگ است

محمد یزدی که نمایش «ننه آقا» را با حمایت بنیاد شهید امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران تولید کرده است با تاکید بر این‌که بهترین شکل عملکرد هر دستگاه اجرای وظایف و فعالیت‌ها در قالب فرهنگ است به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد که فرمودند «تئاتر منبر است و بلکه فراتر از ...

|

نظرات کاربران