در حال بارگذاری ...

نمایش «مرغ نوک طلا ، شغال بلا» در بهارستان به صحنه رفت

نمایش کودک و نوجوان «مرغ نوک طلا ، شغال بلا» به کارگردانی حامد بدخشی در شهرستان بهارستان روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان تهران، نمایش کودک و نوجوان " مرغ نوک طلا ، شغال بلا " کاری از انجمن هنرهای نمایشی شهرستان بهارستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان از یکم آبان لغایت پنجم آذر ماه در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری قلم نسیم شهر به روی صحنه رفت.

این نمایش با فرارسیدن ایام عزاداری شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها از ششم آذر تا بیست و ششم آذر اجرا نخواهد داشت و پس از ایام سوگواری فاطمیه ، از بیست و هفتم آذرماه لغایت بیست و یکم دیماه اجراهای خود را ادامه خواهد داد.

نمایش " مرغ نوک طلا ، شغال بلا " کاری از گروه تئاتری هاش میباشد که به نویسندگی و کارگردانی حامد بدخشی و با بازیگری غزاله علیزاده ، فائزه جعفری ، دنیز حسن زاده ، امیرحسین رسولی ، محدثه شکرزاده ، رقیه ولی محمدنژاد ، دلنیا جعفرزاده ، عسل رنجبر ، معصومه امین زاده ، فاطمه خانعلی پور ، حدیث خداوردی ، پرنیا تقی پور در سانس های ۱۱ صبح و ۱۵:۳۰عصر و ۱۸:۳۰شب برای بازدید خانواده ها از بیست و هفتم آذر ماه و پس از ایام فاطمیه اجراهای خود را ادامه خواهد داد.

در این نمایش محمدمهدی اوجاقی به عنوان منشی صحنه و اپراتور نور و صدا و خانم امین زاده به عنوان مدیرصحنه و طراح لباس با گروه تئاتری هاش همکاری دارند.همچنین طراحی دکور نمایش " مرغ نوک طلا و شغال بلا " کاری از گروه تئاتری هاش  می باشند که همگی از هنرمندان شهرستان بهارستان می باشند.




مطالب مرتبط

((((((سایز عکس را تصحیح کنید، افقی و 1000 در 667 پیکسل)))))

نمایش «مرغ نوک طلا ، شغال بلا» در بهارستانئ روی صحنه رفت
((((((سایز عکس را تصحیح کنید، افقی و 1000 در 667 پیکسل)))))

نمایش «مرغ نوک طلا ، شغال بلا» در بهارستانئ روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان تهران، نمایش کودک و نوجوان  «مرغ نوک طلا ، شغال بلا»کاری از انجمن هنرهای نمایشی شهرستان بهارستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان از یکم آبان لغایت ...

|

نظرات کاربران