در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش «روایت عشق» همزمان با ایام فاطمیه(س) در ورامین

نمایش «روایت عشق» به همت کانون فرهنگی و هنری مصلی صاحب الزمان (عج) و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان تهران؛ نمایش «روایت عشق» کاری از گروه نمایش عقیله العرب به سرپرستی فاطمه خراسانی آهنگرها و کارگردانی سینا پردیان با حضور اقشار مختلف مردم ورامین به همت کانون فرهنگی هنری مصلی صاحب الزمان(عج) و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین و همزمان با ایام فاطمیه از 21 تا 25 آذر 1402 به روی صحنه رفت.

این نمایش با هدف ترویج و گسترش فرهنگ فاطمی با زبان هنر میان نسل جوان و بازگویی بخشی از تاریخ اسلام در زمان شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ساخته و اجرا می شود.

داریوش خزایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در ارتباط با این نمایش گفت: این نمایش به همت کانون فرهنگی و هنری مصلی صاحب الزمان(ع) و به سرپرستی فاطمه خراسانی آهنگرها و کارگردانی خوب سینا پردیان و بازی هنرمندان جوان و نوجوان شهرستان به اجرا در آمد




مطالب مرتبط

به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو

نمایش موزیکال «قلعه هوشی لند» در ورامین به صحنه رفت
به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو

نمایش موزیکال «قلعه هوشی لند» در ورامین به صحنه رفت

اجرای نمایش شاد، موزیکال و آموزنده قلعه هوشی لند به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو از ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹ در آمفی تئاتر فرهنگسرای قطب الدین رازی ورامین آغاز شد.

|

منتخبین شهرستان ورامین در جشنواره تئاتر استان تهران

منتخبین شهرستان ورامین در جشنواره تئاتر استان تهران

بعد از پایان یافتن اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر‌ استان تهران در یکم آذر ۱۴۰۲ در مجموعه کوشک باغ هنر شهرستان ورامین در بخش خیابانی نمایش «اِپـی لـِـپسی» به کارگردانی علیرضا تاجیک حائز رتبه و به عنوان برگزیده استانی در جشنواره منطقه ای برای حضور در جشنواره بین المللی ...

|

نظرات کاربران