در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش «نقدَلی در عصر حجر» در شهرستان قدس

نمایش «نقدَلی در عصر حجر»، به کارگردانی سجاد یزدانی، از ۷ تا ۱۶ دی ۱۴۰۲، هر شب ساعت ۱۹ در سالن استاد خمسه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس، اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان تهران، نمایش «نقدَلی در عصر حجر»، به کارگردانی سجاد یزدانی، از هفتم دی 1402، در شهرستان قدس روی صحنه رفته است. 

این نمایش، تا 16 دی، هر شب ساعت 19 در سالن استاد خمسه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس، با هدف نشاط اجتماعی و امیدآفرینی در سطح جامعه اجرا خواهد شد. 

نمایش «نقدَلی در عصر حجر»، به همت انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس، به کارگردانی سجاد یزدانی، نویسندگی ابوالفضل لطافت و بازیگری بهزاد صالحی، ساجده چناقچی، متین فلاح، لاله قربانپور، حمید هادی‌پور، آیلار مهدی‌نیا، ابوالفضل لطافت، ساغر والی‌پور، محمد رحمانی، علیرضا سهرابی و سجاد یزدانی در حال اجراست. 

این نمایش، داستان شخصی به اسم نقدَلی را روایت می‌کند که برای تفریح با خانواده خود وارد جنگل می‌شود و در حالی که مشغول جمع‌آوری چوب برای درست کردن غذاست، ناگهان خود را در زمان و با افراد دیگر می‌یابد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت خرید بلیت و تماشای این نمایش به سالن استاد خمسه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس، واقع در خیابان کاووسیه، خیابان طالقانی، جنب اورژانس مراجعه یا از طریق سایت تیوال اقدام کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران