در حال بارگذاری ...

هنرمندان ملاردی در دومین کنگره شهدای غواص تجلیل شدند

اختتامیه دومین کنگره شهدای غواص در جزیره کیش برگزار شد و نمایش ننه آقا از شهرستان ملارد در این کنگره مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان تهران؛ آیین اختتامیه دومین کنگره شهدای غواص با حضور محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از خانواده‌های شهدا در جزیره کیش برگزار شد.

در بخش صحنه‌ای، مقام‌ برگزیده و شایسته ‌تقدیر و دیپلم افتخار به نمایش «ننه‌آقا» به کارگردانی و نویسندگی محمد یزدی از شهرستان ملارد اختصاص یافت.

نمایش ننه آقا برگرفته از رشادت های شهدای غواص است و قصه مادری را روایت می‌کند که در انتظار بازگشت فرزندش از جبهه است. او متوجه می‌شود که پسرش در علمیات کربلای ۴ به صورت دست بسته به شهادت رسیده است. مادر با ۲ فرزند معلولش زندگی می‌کند و در خانه با قالیبافی زندگی می‌گذراند. او با جستجوهایش نوع به شهادت رسیدن فرزند را متوجه می شود و وقتی ماجرا را برای ۲ فرزند دیگر خود که معلول هستند، بازگو می‌کند،  اتفاقات غیرمنتظره دیگری روی می دهد.

هنرمندانی چون نرگس ایزدی، محمد یزدی و امیر قربانی در این نمایش به ایفای نقش پرداخته اند .

 




مطالب مرتبط

نویسنده و کارگردان «ننه آقا»:

محمد یزدی: بهترین شکل عملکرد هر دستگاه اجرایی فعالیت‌ در قالب فرهنگ است
نویسنده و کارگردان «ننه آقا»:

محمد یزدی: بهترین شکل عملکرد هر دستگاه اجرایی فعالیت‌ در قالب فرهنگ است

محمد یزدی که نمایش «ننه آقا» را با حمایت بنیاد شهید امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران تولید کرده است با تاکید بر این‌که بهترین شکل عملکرد هر دستگاه اجرای وظایف و فعالیت‌ها در قالب فرهنگ است به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد که فرمودند «تئاتر منبر است و بلکه فراتر از ...

|

نظرات کاربران