در حال بارگذاری ...

تجلیل از گروه نمایش خیابانی «اپی لپسی» در ورامین

در نشستی صمیمانه از گروه نمایشی «اپی لپسی» توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان تهران؛ داریوش خزائی رئیس این اداره در نشستی صمیمانه از گروه نمایشی اپی لپسی تقدیر کرد.

گروه نمایش خیابانی اپی لپسی با کارگردانی علیرضا تاجیک چندی پیش موفق به دریافت جوایز چشمگیری در جشنواره منطقه ای کشور در مشهد مقدس شد که البته این گروه تنها نماینده تئاتر خیابانی جنوبشرق استان تهران بود که در نوبه خود خوش درخشید.

در این نشست که با حضور داریوش خزائی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین و 11 تن از عوامل نمایش خیابانی اپی لپسی در دفتر ریاست این اداره برگزار شد، داریوش خزائی گفت: حضور پر افتخار این گروه نمایش خیابانی در جشنواره استان تهران و پس از آن در جشنواره منطقه ای مایه مباهات بود و با تلاش هایی که از نزدیک شاهد آن بودم کسب این رتبه ها دور از انتظار نبود.

عوامل این نمایش در این نشست صمیمانه از خاطرات خود در این جشنواره ها و نحوه ورودشان به عرصه نمایش با شور و اشتیاق زیادی صحبت کردند و همچنین در مورد اهدافی که برای آن بی وقفه تلاش می کنند، مباحثی را عنوان کردند.

این گروه ضمن تشکر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابت همکاری و همراهی صمیمانه در این ایام، فعالیت در عرصه نمایش را موجب افتخار خود دانستند و کسب رتبه های خوبی را در جشنواره بین المللی فجر برای شهرستان ورامین پیش بینی کردند.

در انتهای این نشست داریوش خزائی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین از این گروه تقدیر به عمل آورد.




مطالب مرتبط

درخشش هنرمندان ورامینی در جشنواره تئاتر منطقه‌ای خاوران

درخشش هنرمندان ورامینی در جشنواره تئاتر منطقه‌ای خاوران

کارگردان نمایش خیابانی «اپی لپسی» از شهرستان ورامین که در جشنواره تئاتر منطقه‌ای خاوران (مشهد)، به عنوان اثر برگزیده شناخته شد، ابراز امیدواری کرد هنرمندان این گروه بتوانند در جشنواره تئاتر فجر هم موفق ظاهر شوند.

|

نظرات کاربران