در حال بارگذاری ...

تئاتر کمدی مبارک و نقشه نجات در ورامین روی صحنه رفت

به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایش «کمدی مبارک و نقشه نجات» به نویسندگی و کارگردانی علی عمرانی در فرهنگسرای رازی شهرستان ورامین به روی صحنه رفت

 به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان تهران؛ «تئاتر کمدی مبارک و نقشه نجات» به کارگردانی علی عمرانی و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 روز  میهمان خانواده های شهرستان ورامین خواهد بود.

این نمایش با محتوایی شاد و کمدی در آخرین ماه سال و در آستانه نوروز 1403 در قالب کمدی اجرا می شود و در  مراحل مختلف این نمایش، مبارک که شخصیت تاریخی و مناسبتی با ایام پایانی سال در فرهنگ ایرانیان است، ایفای نقش می کند.

در این نمایش علی عمرانی به عنوان (کارگردان و نویسنده)، راضیه دهپائینی(مشاور کارگردان)، مرجانه هوشمند و علیرضا تاجیک(دستیار کارگردان)، یگانه اردستانی(منشی صحنه)، نیلوفر خوش منش(مسئول نور و صدا)، سما فردوسی و پرنیا حاجی زاده(عوامل اجرایی)، صبا زارع (گریم) و حسین کاظمی(پوستر و بروشور) به ایفای نقش پرداخته اند.

گفتنی است که بازیگری نمایش کمدی مبارک و نقشه نجات را مرجانه هوشمند، میثم صانع، حسین کاظمی، مهسا رضایی، امیر محمد زارع، زینب عادل فر، شقایق فکور، گرشین بهرامی، صبا زارع و علی یار عمرانی بر عهده داشته اند.

این نمایش شاد و کمدی به همت گروه خلسه از 7 تا 22 اسفند 1402  و از ساعت 18:30 پذیرای علاقه مندان به تئاتر در فرهنگسرای رازی خواهد بود.




نظرات کاربران