در حال بارگذاری ...
با حضور مسئولان ارشد شهرستانی:

رونمایی از پوستر همایش تئاتر خیابانی طلوع خرداد در ورامین

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان تهران؛ در اولین جلسه ستاد برگزاری برنامه های ۱۴ و ۱۵ خرداد شهرستان ورامین و با حضور سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، مجید درویشی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ورامین، سرهنگ امینی فرمانده سپاه، مسئولان ادارات و نهادها و نمایندگان گروه های مردمی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین؛ 24 اردیبهشت 1403 از پوستر همایش تئاتر خیابانی طلوع خرداد در ورامین رونمایی شد.

داریوش خزایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین ضمن حضور درجلسه برگزاری برنامه های 14 و 15 خرداد برای رونمایی از پوستر همایش نمایش تئاتر خیابانی طلوع خرداد گفت: در آستانه شصت و یکمین سالگرد قیام تاریخی 15خرداد در دشت ورامین برای دومین سال پیاپی همایش تئاتر خبابانی طلوع خرداد با اجرای نمایش های تئاتر خیابانی با حضور هنرمندان نمایشی جنوب شرق استان تهران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این همایش شهرستان های ورامین، قرچک، پاکدشت و پیشوا نقش خواهند داشت، افزود: مهلت ارسال آثار 15  اردیبهشت تا 5 خرداد 1403 خواهد بود و پس از بازبینی آثار تاریخ برگزاری همایش از 10خرداد تا 15خرداد صورت خواهد گرفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین در خصوص موضوعات این همایش گفت: در این همایش موضوعاتی مانند نقش قیام 15خرداد در پیروزی انقلاب اسلامی، دستاوردهای نیم قرن قیام 15خرداد، بصیرت و قیام 15خرداد، نقش روحانیت در قیام 15خرداد، پرداختن به زندگی و آثار مکتوب امام خمینی(ره)، ایثار و شهادت، شخصیت های برجسته تاریخ انقلاب اسلامی ایران، شهدا قیام 15خرداد و بیداری اسلامی، نقش زنان و روستائیان و کشاورزان و جوانان در قیام مردمی 15خرداد 42، نقش دانش آموزان و دانشجویان و فرهنگیان در قیام مردمی 15خرداد 42 صورت خواهد گرفت.

 دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین در ادامه یادآور شد: 15گروه نمایشی در این ایام در شهرستان های ورامین، پیشوا ، قرچک و پاکدشت  با موضوعات اعلام شده  اجرای تئاتر خواهند داشت.

خزایی برپایی عصر شعر با حضور شاعران، ایجاد نمایشگاه های هنری را از جمله برنامه های پیش بینی شده در ویژه برنامه های 15خرداد شهرستان ورامین عنوان کرد.

در پایان از پوستر همایش تئاتر خیابانی طلوع خرداد در جلسه شهرستانی ستاد 14 و 15خرداد شهرستان ورامین با حضور فرماندار، امام جمعه موقت و دیگر مسئولان رونمایی شد.