در حال بارگذاری ...
به کارگردانی فرهاد تجویدی

اعضای انجمن هنرهای نمایشی استان تهران در نمایش «من...» به صحنه می‌روند

حضور سی نفر از اعضای انجمن هنرهای نمایشی استان تهران در نمایش "من..." به کارگردانی فرهاد تجویدی یکی از دستاوردهای کلاس های آموزشی برای شهرستان های استان تهران حضور جوانان شهرستاتی در این نمایش است.

به گزارش تئاتر تهران، هیات رئیسه جدید انجمن هنرهای نمایشی استان تهران در راستای اهداف آموزشی و ارتقاء سطح کیفی هنرجویان تئاتر در شهرستان‌های استان تهران برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی زیر نظر اساتید مجرب هنر نمایش را یکی از مهم‌ترین اهداف خود بدل کرده است.

در همین راستا یکی از اولین اقدامات انجمن هنرهای نمایشی جدید استان تهران برگزاری ورکشاپ بازیگری زیر نظر فرهاد تجویدی برای هنرجویان شهرهای دماوند و رودهن و فیروزکوه بود.

در حال حاضر با اجرای نمایش «من...»  یکی از دستاوردهای کلاس های آموزشی برای شهرستان های استان تهران حضور جوانان شهرستاتی در این نمایش محقق گشته است.

این دوره ویژه همراه با تمرین و اجرای نمایشی تحت عنوان «من ...» زیر نظر فرهاد تجویدی و با حضور تمامی هنرجویان شرکت کننده در کلاس پس از طی کردن  تمرینات ، در پردیس تئاتر تهران روی صحنه رفته است.کلاسی مبتنی بر تولید اثر نمایشی که منجر به اجرا و کسب تجربه های زیادی برای همه هنرجویان این اثر نمایشی شده است.

شیوه‌ی تدریس  و کارگردانی فرهاد تجویدی مبتنی بر بدن بازیگر به‌عنوان مهمترین ابزار بیانی و استفاده از سبک‌های مختلف بازیگری و آموزش آن‌ها و سپس تمرکز بر بدن است.

در این دوره هنرجویان به درک عمیقی از بازیگری به مثابه‌ی کاری جمعی دست یافتند و درس تعاون و همکاری که یکی از ارکان مهم بازیگری است فرا گرفتند.

رسیدن به یک بدن هماهنگ با جمع و ساختن اثری که در آن تمام اجزا یکدل و هماهنگ و به یک اندازه نقش و تأثیر دارند از مهم‌ترین اهداف فرهاد تجویدی در پروژه «من ...»بوده است.

نمایش«من» به کارگردانی فرهاد تجویدی بهمن و اسفند ماه 95 در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران از ساعت 19:30 همه روزه برای علاقه مندان اجرا می‌شود.




نظرات کاربران