در حال بارگذاری ...
در فرصت یک ماهه از ابتدای اردیبهشت 96

ثبت و صدور پروانه گروه های نمایشی انجام می‌شود

از ابتدای اردیبهشت ۹۶ به مدت یک ماه سامانه ثبت گروه‌های نمایش بازگشایی خواهد شد.

به گزارش تئاترتهران، سامانه ثبت گروه‌های نمایش از ابتدای اردیبهشت ۹۶ به مدت یک ماه بازگشایی خواهد شد و امکان پیش ثبت‌نام برای کلیه درخواست‌کنندگان در سراسر کشور مهیا خواهد بود.

این امکان با توجه به درخواست‌های رسیده در خصوص امکان ثبت‌نام گروه‌های جدید و جامانده در سامانه ثبت گروه‌های نمایش به اطلاع می‌رساند بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده سامانه ثبت گروه‌های نمایش از ابتدای اردیبهشت 96 به مدت یک ماه بازگشایی خواهد شد و امکان پیش ثبت‌نام برای کلیه درخواست‌کنندگان در سراسر کشور مهیا خواهد بود.

بدیهی است پیش ثبت‌نام در سامانه به‌ منزله ثبت نهایی و صدور پروانه فعالیت نمایشی نیست و گام نخست خواهد بود.

سرپرستان محترم متقاضی می‌بایست در مرحله دوم ضمن تکمیل مدارک بر اساس آئین‌نامه تأسیس و ثبت گروه‌های نمایش و دستورات سامانه، مدارک فیزیکی را در اسرع وقت به ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خود جهت طرح در شورای بررسی استان تحویل داده تا پس از بررسی، خلاصه مدارک فیزیکی گروه با نامه رسمی از سوی مدیرکل استان مربوطه به اداره کل هنرهای نمایشی ارسال شود.

در گام سوم و مرحله نهایی پس از رسیدن مدارک، روند بررسی درخواست‌ها از نیمه دوم اردیبهشت‌ماه آغاز و برای گروه‌هایی که مدارک ارسالی فیزیکی صحیح فرستاده و ورود فرم‌های سامانه هماهنگ با دسته درخواستی انجام‌شده باشد، پروانه فعالیت گروه نمایش صادر خواهد شد.

لازم به ذکر است اولویت بررسی و پاسخگویی با درخواست‌هایی است که بر اساس زمان‌بندی اعلام‌شده،  پرونده‌های جدید را ارسال کنند.




نظرات کاربران