در حال بارگذاری ...

نمایش «آدم، آدم است» به صحنه می‌رود

نمایش «آدم، آدم است»، کاری از انجمن هنرهای نمایشی شهرستان بهارستان، به کارگردانی «حبیب الله دانش» پس از کسب جوایز متعدد در جشنواره تئاتر استان تهران این بار در سالن اصلی تالار مولوی در فروردین و اردیبهشت سال ۹۶ به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش تئاترتهران، نمایش «آدم، آدم است»، نوشته نویسنده ی شهیر آلمانی برتولت برشت، تمرینات خود را از پاییز ۹۴ زیر نظر حبیب الله دانش آغاز کرد. این نمایشنامه به عنوان پروژه ی عملی کارگاه آموزشی بازیگری،مدنظر قرار گرفت و تمامی بازیگران آن، هنرجویان برگزیده ی دوره ی آموزشی بودند تا آموخته هایشان را در عرصه ی عمل به بوته ی آزمایش گذاشته و بر دانسته هایشان بیش از پیش بیفزایند.

نمایش مذکور با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان و کمک های بی دریغ آقای علی پناه ریاست آن اداره و همچنین انجمن هنرهای نمایشی شهرستان بهارستان، چندین اجرای عمومی در شهرستان های استان تهران و همینطور اجرای ویژه ای در سالن اداره کل ارشاد استان تهران برگزار نموده و در بیست و در یکمین   جشنواره ی تئاتر استان تهران در خرداد 95 نیز شرکت کرده و برنده ی جوایز زیر گردید:

- نمایش برگزیده ی جشنواره

- رتبه ی اول کارگردانی

- رتبه ی اول طراحی صحنه

-رتبه ی اول موسیقی

_رتبه ی اول بازیگری مرد

- رتبه ی اول بازیگری زن

-رتبه ی دوم بازیگری مرد

- رتبه ی دوم بازیگری زن

- رتبه ی سوم بازیگری مرد

«آقایان اردشیر صالح پور، شهرام کرمی و مهران احمدی هیئت داوران این جشنواره بودند»

نمایش «آدم، آدم است» در دور تازه ی برنامه هایش در فروردین و اردیبهشت ۹۶ در سالن اصلی تالار مولوی به روی صحنه خواهد رفت و پذیرای هنرمندان و علاقه مندان به هنر بی بدیل نمایش خواهد شد.




نظرات کاربران