در حال بارگذاری ...

«آدم آدم است» مهمان تالار مولوی خواهد شد

به گزارش تئاترتهران، نمایش «آدم، آدم است»، نوشته نویسنده ی شهیر آلمانی برتولت برشت، تمرینات خود را از پاییز ۹۴ زیر نظر حبیب الله دانش آغاز کرد. این نمایشنامه به عنوان پروژه ی عملی کارگاه آموزشی بازیگری درنظر گرفته شد و تمامی بازیگران آن، هنرجویان برگزیده ی دوره ی آموزشی بودند تا آموخته هایشان را در عرصه ی عمل به بوته ی آزمایش گذاشته و بر دانسته هایشان بیش از پیش بیفزایند. از آن جایی که مسئله ی «آموزش» از مهم‌ترین مسائل تئاتر کشور ماست و شاید مهم‌ترین آنها، در حین تمرینات نمایش نیز حبیب الله دانش تأکید بسیار بر روی آموزش درست و آکادمیک بازیگران داشتند و تمام تلاش خویش را بر نهادینه کردن آموزش آکادمیک و پایه ای معطوف کردند، چرا که آموزش غلط توسط افراد ناآگاه را از مصائب تئاتر بخصوص تئاتر شهرستان ها می‌دانند که کمتر از حضور اساتید مجرب بهره مندند. این کارگاه در کنار پرداختن به آموزش بازیگری، آموزش اخلاق و رفتار درست و حرفه ای تئاتر را نیز مدنظر قرار داد.

نمایش مذکور با حمایت ها و همکاری بی شائبه ی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان آقای علی پناه در خرداد 95 به اجرای عمومی رسید. و در بیست و یکمین جشنواره ی تئاتر استان تهران در مهر 95 نیز شرکت کرد.

هم اکنون نمایش «آدم، آدم است» در دور تازه ی برنامه هایش در فروردین و اردیبهشت ۹۶ در سالن اصلی تالار مولوی روی صحنه خواهد رفت و پذیرای هنرمندان و علاقه مندان به هنر نمایش خواهد شد.




نظرات کاربران