در حال بارگذاری ...

جمشید مشایخی نمایش « آدم آدم است» را افتتاح کرد

جمشید مشایخی نمایش « آدم آدم است» نوشته برتولت برشت و به کارگردانی حبیب الله دانش را در تالارمولوی افتتاح کرد

به گزارش تئاترتهران، جمشید مشایخی هنرمند برجسته تئاتر،تلویزیون و سینما نمایش «آدم آدم است» اثر «برتولت برشت » به کارگردانی حبیب الله دانش از تولیدات انجمن هنرهای نمایشی شهرستان بهارستان را در روز 18 فروردین96 ساعت 20:30 افتتاح نمود.

آدم آدم است داستان گالی گی است. گالی گی مرد ساده دلی است که قدرت نه گفتن ندارد . روزی او به قصد خرید ماهی از خانه خارج می شود و با 3 سرباز مواجه می شود که در اثر حادثه ای نفر چهارم هنگشان از آن ها جدا شده و در دردسر بدی افتاده اند . سربازها که متوجه سادگی گالی گی شده اند سعی می کنند به او بقبولانند که گالی گی نیست بلکه سرباز چهارم هنگ آن هاست.

حسن برجکی ، فرزانه جمال زاده، فریبا رسولی، علی اصغر زارعی ، محمدرضا صالحی،صادق طالعی، عباس طباطبایی ،حسن فضلی ، نگار محمدزاده ،عباس نورمحمدی،فریبرز واحدی در نمایش « نمایش آدم آدم است» ایفای نقش خواهند کرد. 

حبیب الله دانش (بازنویسی، دراماتورژ، طراح )، حمید انصاری ،فریبرز واحدی ( گروه کارگردانی)، علی هاشمی(عکس)، الهه حاجی زاده (مشاور امور رسانه)، معصومه پاسیار(منشی صحنه)، پیام حقی(مدیر اجرایی)، صادق حسین (آهنگساز)، محسن حسین ، صادق حسین(نوازندگان)،گروه اجرایی نمایش، کارگاه ایده مهر کارکیا و ناصر فضلی( اجرای دکور) دیگر عوامل این نمایش هستند.

استاد جمشید مشایخی در آئین افتتاح نمایش، سخنان خود را با ابراز خوشحالی، از حضور در کنار جوانان هنرمند دست‌اندرکار این نمایش آغاز نمود. این بازیگر نامدار تئاتر و سینمای ایران، در ادامه طی بیان خاطره‌ای، هنر را، عامل زیبایی انسان دانست.

در ادامه‌ی برنامه، به‌رسم همیشگی تالار مولوی، استاد مشایخی، شال نمادین تالار را به حبیب‌الله دانش، کارگردان نمایش، اهدا نمود.

پس از اجرای نمایش، استاد مشایخی، نمایش «آدم، آدم است» را این‌گونه توصیف نمود: «خوشحالم که پس از سال‌ها، یک کار بسیار زیبا دیده‌ام.» ایشان در ادامه، پس از تشکر از کارگردان این نمایش و آرزوی موفقیت برای عوامل جوان این نمایش، به سخنان خود افزود: «از این نمایش بسیار لذت بردم. برای لحظاتی فراموش کردم که کجا هستم و با اینکه حال خوبی نداشتم و قرار بود که زودتر اجرا را ترک کنم، اما نتوانستم. این نمایش آن‌قدر زیبا بود که تا پایان نشستم.»

گفتنی است در مراسم افتتاحیه، عبدالرضا علی‌پناه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان وامیرحسین شفیعی، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و هنرمندانی همچون تهمینه میلانی، محمد نیک ‌بین وجمع کثیری از هنرمندان و علاقه مندان... نیز حضور داشتند.

علاقمندان به تماشای این نمایش می‌توانند از روز18 فروردین ساعت 20:30 هر روز غیر از شنبه‌ها به تالار مولوی در میدان انقلاب، خ 16 آذرتالار مولوی مراجعه نمایند. همچنین می توانند جهت خرید بلیط به سایت تیوال      https://www.tiwall.com/theater/adam مراجعه نمایند.




نظرات کاربران