در حال بارگذاری ...

نمایش خیابانی «محاکمه» در قرچک اجرا می‌شود

به گزارش تئاترتهران، نمایش محاکمه به نویسندگی و کارگردانی رسول حق شناس و با سیستم آموزشی_کارگاهی با همراهی هنرجویان بازیگری انجمن نمایش شهرستان قرچک و به سفارش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین از سه شنبه۱۹اردیبهشت ساعت۱۸ اجرای خود را آغاز خواهد کرد.

حق شناس درباره این اثر گفت :  این نمایش با نگاهی به نمایشنامه تیغ کهنه نوشته آقای یاراحمدی و بازنویسی مجدد توسط اینجانب برای تولید یک اثر نمایش خیابانی به نگارش درآمده است.

وی افزود با توجه به سال‌ها کار آموزشی در زمینه تربیت هنرجو در حوزه هنرهای نمایشی در کشور این‌بار نیز باهمان متد آموزشی خاص و دو رویکرد تربیت نسل نوین و با سواد در این حوزه در راستای همکاری با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین اقدام به تولید این اثر نمودیم و لازم است از زحمات مدرس این کلاس‌ها که در قرچک و به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک و رییس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان قرچک  علیرضا ترامشلو برای تربیت نسلی عالی در یک شهرستان با این بضاعت کم و عدم یاری کافی نهادها ، تشکر کنم».

در نمایش «محاکمه» نیلوفرکوشامهر، ساراخردمند، آتنا طالبی آذر،محمدعبدالهی، فاطمه نوری، حدیثه سهرابی، ملیکا وطن دوست ،امیررضامحمدی بازی می‌کنند و موسیقی کار بر عهده عباس میرزایی خواهدبود.

علیرضاترامشلو به عنوان مشاور کارگردان و سمیه کیادربندسری به عنوان دستیار کارگردان حضور دارند.

نمایش «محاکمـه» نمایشی است با محوریت اتفاقات واقعه ۱۵خرداد که به شیوه فاصله گذاری برشت در خیابان اجرا می‌شود.




نظرات کاربران