در حال بارگذاری ...
با معرفی ماهیانه فعال ترین درگاه تئاتر هر استان؛

درگاه تئاترتهران برگزیده فروردین ماه شد

در دومین گزینش زیر شاخه های استانی فعال پرتال ایران تئاتر در حوزه انعکاس اخبار تئاتر و فعالیت های تئاتری، سایت خبری استان تهران برگزیده شد.

به گزارش تئاترتهران و به نقل از درگاه ایران تئاتر، ارمغان بهداروند مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران با سپاس از عملکرد رسانه ای همه همکاران در استان های کشور، به ضرورت آگاهی بخشی و سهولت دسترسی به اخبار تئاتر برای مخاطبان عام و خاص اشاره کرد و از رسانه به عنوان همراه صدیق تئاتر و زبان گویای آن یاد کرد.

وی با اشاره به توسعه ی پورتال خبری ایران تئاتر و استقرار آن در همه استان های کشور خواستار توجه مدیران، مسئولان و هنرمندان به صفحات استانی در راستای اعتلای تئاتر و آشنایی با ظرفیت های نو و رویکردهای تازه گردید.

بهداروند با معرفی پورتال خبری استان تهران به عنوان پورتال برگزیده خبری بهار 1396 از حمایت مالی و توجه جدی اداره کل هنرهای نمایشی در راستای توسعه و تعالی این پورتال و قدردانی از متصدیان استانی خبر داد و اظهار امیدواری کرد روسای محترم شعب استانی با بهره مندی از نیروهایی که تجربه و توان علمی و عملی لازم برای مدیریت خبری صفحات استانی را دارا می باشند در رونق بخشی به فضای عمومی تئاتر کمک نمایند. 

پورتال خبری استان تهران با مدیریت علیرضا ترامشلو در طی ماه های اخیر فعالیت چشمگیری از خود به نمایش گذاشته بود که باعث افزایش آماری بازدیدکنندگان و چرخش مضاعف اخبار تئاتر شده است که این فعالیت مورد توجه نمایندگان اداره کل هنرهای نمایشی، انجمن هنرهای نمایشی ایران و مدیران ایران تئاتر قرار گرفته است.

درگاه تئاتر ایران یکسال قبل فعالیت خود را آغاز کرد و با ایجاد درگاه تئاتر هریک از استان های کشور به صورت مستقل، در راستای اطلاع رسانی صادقانه و مسئولانه رویداد‌های تئاتری سراسر کشور، گام موثری به شمار می آید و این امر با یاری و همدلی نمایندگان استان ها و تیم طراحی و پشتیبانی درگاه تئاتر ایران محقق شده است.

از این رو مقرر شد برای تقدیر از زحمات مسئولین درگاه استان ها ، هرماه از مسئول درگاه یکی از استان‌های فعال تقدیر به‌عمل آید و با در نظر گرفتن مولفه‌هایی چون: تعداد مطالب، تنوع مطالب، تولیدی و اختصاصی بودن مطالب، زمان‌بندی صحیح و مناسب، نگارش صحیح، تعداد و کیفیت گزارش‌های تصویری، حرکت در جهت ترویج و تبلیغ تئاتر، همچنین تعداد بازدید های اخبار هر استان و... این انتخاب صورت می پذیرد.




نظرات کاربران