در حال بارگذاری ...
نقوی حسینی درچهارمین همایش سراسری تئاتر مردمی خرداد:

هدف تئاتر آوردن مردم به عرصه است

چهارمین همایش تئاتر مردمی خرداد با حضور جمع کثیری از اهالی هنر نمایش و با تجلیل و تقدیر از گروه‌های تئاتری راه یافته به این همایش به کار خود پایان داد.

به گزارش تئاترتهران، مراسم اختتامیه چهارمین همایش تئاتر مردمی خرداد، چهارشنبه 17 خردادماه با حضور جمعی از مدیران و هنرمندان عرصه نمایش کشور در جوار مزار شهدای گمنام حوزه هنری برگزار شد. در این مراسم شخصیت های فرهنگی و هنری کشور به ویژه در عرصه تئاتر حضور داشتند.

هادی قمیشی، مجید قناد، عبدالرضا اکبری، حدیث فولادوند، حمید شاه آبادی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، فروغ افخم، کاوه مهدوی، سامان خلیلیان، حبیب احمدزاده، محمد دشت گلی، صادق عاشورپور، آتش تقی‌پور، مجید امرایی، علیرضا قزوه، ناصر فیض، علیرضا استادی، علی سلیمانی، سیروس همتی، فرهاد بشارتی، منوچهر اکبرلو و جمعی دیگر از اهالی تئاتر و هنر در این مراسم حاضر بودند.

در این مراسم سید حسین نقوی حسینی عضو و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و نماینده شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا نیزحضور داشت.

نقوی حسینی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: «حضرت امام خمینی (ره) برای پیروزی انقلاب اسلامی به سراغ مردم آمدند و تئاتر نیز هدفش این است که مردم را به عرصه بیاورد».

وی افزود: «امیدوارم با حرکت هایی همچون همایش تئاتر مردمی خرداد بتوانیم جلوه‌هایی از مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران را به نمایش در آوریم».ایشان در پایان  از حوزه هنری بابت برگزاری چهارمین همایش تئاتر سراسری مردمی خرداد تقدیر و تشکر کرد.

در این برنامه از 20 نمایش راه یافته به چهارمین همایش تئاتر خرداد با اهداء لوح و هدیه نقدی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

چهارمین همایش سراسری «تئاتر مردمی خرداد» (ویژه‌ نمایش‌های خیابانی و محیطی) به منظور ارج نهادن به شخصیت شامخ و تاثیرگذار بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و همچنین پرداختن به قیام 15 خرداد و نقش و جایگاه آن در به ثمر رسیدن پیروزی انقلاب اسلامی توسط مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و با همکاری ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره) از 13 تا 16 خردادماه به دبیری امیرحسین شفیعی در تهران و 11 استان برگزار شد.




نظرات کاربران