در حال بارگذاری ...
انجمن هنرهای نمایشی استان تهران

کارگاه آموزشی تولید نمایشهای کودک و نوجوان برگزار می‌کند

به گزارش تئاترتهران، انجمن هنرهای نمایشی استان تهران به منظور تشویق و ترغیب علاقمندان به تئاتر کودک و نوجوان کارگاهی آموزشی را با محوریت تولید نمایشهای کودک و نوجوان برگزار می‌کند .

این کارگاه به سرپرستی مهدی حبیبی برگزار خواهد شد و در پایان دوره سه ماهه آموزش، یک اثر نمایشی تولید و آماده اجرا می گردد و اثر تولید شده در شهرستانهای استان تهران و شهر تهران به روی صحنه می رود .این کارگاه برای هنرمندان شهرستانهای استان تهران به صورت رایگان برگزار می شود .

لازم به توضیح است که قبل از شروع کارگاه از هنرمندان علاقمند ثبت نام شده گزینش به عمل می آید .

تاریخ ثبت نام در این کارگاه آموزشی 20 خرداد لغایت 10 تیرماه 96 خواهد بود. علاقه مندان می توانند به دفتر انجمن هنرهای نمایشی استان تهران واقع در مجموعه تئاتر محراب مراجعه نمایند.

بیو گرافی مهدی حبیبی

شروع فعالیت نمایشی سال 1370، سرپرست گروه سپید و سیاه،شرکت در بیش از چهارده دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر و برنده تندیس جشنواره و جایزه نخست طرح و ایده ، کارگردانی و طراحی صحنه از بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و برنده تندیس جشنواره و جایزه نخست کارگردانی از سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر .

تولید بیش از 15 اثر نمایشی ویژه کودک و نوجوان و شرکت در هفت دوره جشنواره بین المللی کودک و نوجوان و برنده تندیس و جایزه نویسندگی ، کارگردانی ، طراحی صحنه و بازیگری مرد از چند دوره جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان .




نظرات کاربران