در حال بارگذاری ...

رییس انجمن هنرهای نمایشی استان تهران دبیر دومین همایش نمایش ترافیک شد

طی صدور حکمی از سوی کوروش زارعی،مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، امیرحسین شفیعی به عنوان دبیر دومین همایش "نمایش ترافیک" منصوب و مامور به برگزاری کمپین "از خودمان شروع کنیم" شد.

به گزارش تئاترتهران، طی صدور حکمی از سوی کوروش زارعی؛ مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری؛ امیرحسین شفیعی به عنوان دبیر دومین همایش نمایش ترافیک منصوب شد.

در متن این حکم آمده است: «با نظر به تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند شما در عرصه‌ی هنرهای نمایشی کشور و مدیریت فرهنگی و اجرایی و با توجه به برگزاری دومین دوره از همایش نمایش ترافیک از خودمان شروع کنیم بدینوسیله به عنوان دبیر بخش هنرهای نمایشی کمپین مذبور منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و همکاری با گروه‌های نمایشی کشور و نیز ارگان‌های ذیربط در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این همایش موفق و مؤید باشید.»

گفتنی است دومین همایش نمایش ترافیک با شعار از خودمان شروع کنیم به همت دفتر تئاتر خیابانی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و با مشارکت سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و پلیس راهور ناجا با هدف ارتقاء فرهنگ ترافیک و شهرنشینی، نقد رفتار شهروندان در مواجهه با  ترافیک  و رعایت حقوق  شهروندان با همکاری 40 گروه نمایشی از 22 تیرماه در تهران برگزار می‌شود.




نظرات کاربران