در حال بارگذاری ...
برای پروژه آموزشی یکساله

مریم کاظمی به جنوب شرق استان تهران می‌رود

مریم کاظمی کارگردان و دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان برای پروژه آموزشی یکساله به جنوب شرق تهران می‌رود.

به گزارش تئاترتهران، در پروژه آموزشی انجمن نمایش استان تهران که  با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از ابتدای مردادماه آغاز می‌شود، اساتید تئاتر را به 15 شهرستان استان تهران اعزام می‌کند.
در این برنامه آموزشی ضمن آموزش هنرمندان و هنرجویان هر شهرستان، کارگاه‌ها و نمایش‌هایی را برای اجرا آماده خواهند کرد که ممکن از 4 ماه تا یک سال به طول بیا‌نجامد.
با توجه به این‌که کارگاه‌های آموزشی مریم کاظمی منجر به اجرا در فرهنگسرای رازی شهرستان ورامین برپا می‌شود، قابل ذکر است که این کارگاه بین دو شهرستان قرچک و ورامین به صورت مشترک برپا می‌شود. هنرمندان دو شهرستان در طول 4 ماه خود را برای اجرای یک اثر نمایشی آماده می‌کنند که با تهیه‌کنندگی انجمن هنرهای نمایشی استان تهران به روی صحنه خواهد رفت.
افتتاحیه این دوره آموزشی به زودی اعلام می‌گردد و علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره‌های آموزشی می‌توانند به فرهنگسرای قطب الدین رازی و دفترانجمن هنرهای نمایشی شهرستان ورامین مراجعه کنند.
مریم کاظمی متولد 1344 در تهران بازیگر تئاتر ، تلویزیون و سینما است. وی در حال حاضر کارگردانی نمایش «خسیس» و دبیری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان را برعهده دارد.

وی همچنین فارغ التحصیل رشته کارگردانی و بازیگری از دانشگاه تهران  است. او در کارنامه هنری خود  بازی در آثاری چون  «فاطمه عنبر»، «ژاندارک درآتش»،‌ «چمدان»، «مرغ دریایی»، «چکامه نخست»، «سفارتخانه» و «مسیح هرگز نخواهد گریست» را ثبت کرده است.
همچنین «رویای ماه»، آدمها و دیوها»، «قصر بچه موش» از جمله نمایش‌هایی هستند که مریم کاظمی نویسندگی و کارگردانی آن را بر عهده داشته است.




نظرات کاربران