در حال بارگذاری ...
با تدریس کاوه مهدوی

دوره بازیگری در فیروزکوه برگزار می شود

به گزارش تئاترتهران ،کاوه مهدوی جهت برگزاری یک دوره بازیگری در فصل تابستان با هدف ارتقاء سطح و کیفیت تئاتر شهرستان فیروزکوه و برگزاری دوره  آموزشی «از متن تا اجرا » به شهر فیروزکوه می آید .

کاوه مهدوی متولد سال ١٣٥٧ و دارای مدرک کارشناسی ادبیات آلمانی و کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرکز است .

او از سال ١٣٧٨ فعالیت های هنری خود را آغاز نموده و از هنرجویان کانون تئاتر سمندریان در سال ١٣٧٩ بوده  است.

از جمله فعالیت های هنری ایشان می توان بازی در سریال های هوش سیاه، صاحبدلان، شکرانه و فیلم های سینمایی خداحافظ رفیق، بوسه باران و بچه های باران را نام برد.

کاوه مهدوی در کارنامه درخشان خود کارگردانی تله تئاتر " آقا ممنون " محصول شبکه ٤ سیما را دارد و نویسندگی فیلم هایی همچون طنز پنجره ،طنز همسایه ها و ... را بر عهده داشته است .

وی در زمینه های مختلف دیگر تئاتری هم کارنامه پر باری از خود بجا گذاشته است ( فعالیت های نمایشی - خیابانی) ، ( فعالیت های نمایشی - صحنه ای)، ( اجراهای عمومی آثار نمایشی خود در تهران) و ( فعالیت های ارزیابی در زمینه تئاتر) که در همه این زمینه ها کسب تجربه و کسب جوایز را به همراه داشته است .

ثبت نام برای حضور هنرمندان شهرستان فیروزکوه در دوره بازیگری کاوه مهدوی از روز دوشنبه ٢ مردادماه در محل دفتر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان فیروزکوه آغاز شده است.




نظرات کاربران