در حال بارگذاری ...
برای برگزاری کارگاه نمایشنامه نویسی

شهرام کرمی، مسافر ری شد

انجمن هنرهای نمایشی شهرری با همکاری و مساعدت انجمن هنرهای نمایشی استان تهران کلاس های آموزش نمایش نامه نویسی را در قالب استانی و به منظور بهرمندی کلیه علاقه مندان در سطح استان تهران و در مجتمع ابوالفتوح رازی شهرری برگزار میکند.

به گزارش تئاترتهران، با اشاره به لزوم آموزش های پایه در حوزه نویسندگی و لزوم پرورش نیروهای مستعد در حوزه نویسندگی، انجمن نمایش شهرری کلاس آموزش نمایشنامه نوسی را با حضور شهرام کرمی نویسنده و کارگردان تاتر در هشت جلسه برگزار می کند.

حمیدرضا صفار رییس انجمن نمایش شهرری با اشاره به برگزاری کلاس  نمایشنامه نویسی گفت: این کلاس در ابتدا با مساعدت و همکاری آقای شفیعی رئیس انجمن نمایش استان تهران به شهرری رسید و این امکان  به علاقه مندان حوزه نویسندگی داده شد تا از تجربه های شهرام کرمی بهرمنده شوند،

وی در ادامه افزود: این کلاس برای هنرمندان شهرری برگزار می‌شود اما این افتخار را خواهیم داشت که میزبان هنرمندان نمایشی استان تهران نیز باشیم و کلاس به صورت استانی برگزارخواهد شد.

رئیس انجمن نمایش شهرری در ادامه در خصوص جلسات کلاس نمایشنامه نویسی گفت: کلاس طی هشت جلسه دوساعته و هفته ای یکبار از اواسط مرداد ماه جاری برگزار خواهد شد.

کلاس نمایشنامه نویسی توسط شهرام کرمی و با طرح درسی شامل، تعریف نمایشنامه، نوشتن ایده، دیالوگ نویسی، تحلیل نمایشنامه ، تولید اثر و ..... برگزار خواهد شد،

علاقه می توانند برای ثبت نام حداکثر تا 10 مرداد به آدرس شهرری، میدان نماز، داخل بوستان ولیعصر، جنب فرهنگسرای ولا، مجتمع فرهنگی و هنری شیخ ابوالفتوح رازی مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران