در حال بارگذاری ...

هنرمند جوان تئاترشهرستان ورامین دعوت حق را لبیک گفت

امید شیرازی هنرمند جوان تئاتر شهرستان ورامین و استان تهران روز ۱۳ مرداد ماه دار فانی را وداع گفت.

به گزارش تئاترتهران ، امید شیرازی متولد 1362 و کارشناس فیلم سازی(تدوین)، فوق دیپلم کارگردانی، دیپلم بازیگری بود.

بازی در نمایشهای زخم کهنه قبیله من، حدیث یاس، علی مرد نا متناهی، با کاروان وحی، حاجیان قبله هفتم، گلین خانم، نقاشی  نوشته اوژن یونسکوبرخی از آثار نمایشی وی بود.

ایشان همچنین نوازنده سازهای کوبه ای( دف) و فیلمساز و تدوینگر وبرنامه ساز سایت خبرگزاری دانشجو بود. مراسم تشییع پیکر این هنرمند فقید و جوان امروز مورخه 15 مرداد ماه در شهرستان ورامین ساعت 17 در گلستان یوسف رضا ورامین برگزار خواهد شد.

درهمین راستا محمدحسین اسماعیلی، معاونت هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران پیام داد.

در متن این پیام آمده‌است: «تقدیر الهی بار دیگر اینگونه رقم خورد که یکی دیگر از هنرمندان جوان دعوت حق را لبیک گفته و به دیار باقی بشتابد. "امید شیرازی" هنرمند ارزنده  عرصه تئاتر و  موسیقی ، رخت از این جهان بربست و هنرمندان استان تهران را در غمی جانکاه فرو برد.

تلاش هنرمندانه امید شیرازی در عرصه های مختلف هنر  تئاتر و موسیقی نشان از علاقه ی شایان او در این عرصه بود و مهربانی ها و دلسوزی های او تا همیشه در یادها جاودانه خواهد ماند. او مردی آرام و عاشق پیشه بود و به خانواده اش عشق می ورزید و علاوه بر همسر و فرزندش، همه اهالی هنر را خانواده خود می پنداشت و به آنان مهربانی و محبت هدیه می داد. علاقه اش به هنر تمام نشدنی بود و تا روزهای آخر بی‌وقفه تلاش کرد زندگی را از این طریق معنا کند.

از دست دادن هنرمند جوان ، امید شیرازی، برای خانواده و دوستدارانش و همچنین برای هنر استان تهران مصیبتی واقعی است که هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود ، اما چه می توان کرد که باید در برابر مشیت الهی تسلیم باشیم. مطمئناً تلاش این هنرمند فرهیخته مأجور خواهد بود و امید است بهشت برین جایگاه ابدی اش باشد.

درگذشت این هنرمند فقید را به خانواده گرامی اش و جامعه هنری استان تهران به ویژه شهرستان ورامین تسلیت عرض کرده، از خداوند متعال برای آن سفرکرده غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم».




نظرات کاربران