در حال بارگذاری ...
تنور گرم اجراهای تئاتر در تابستان

اجرای پنج نمایش در شهرستان های استان تهران

به گزارش تئاترتهران، نمایش شاد، عروسکی و موزیکال «بازگشت کچل» کاری از گروه روناک انجمن هنرهای نمایشی شهرستان قرچک و به کارگردانی امیرعلی بدلی از پنجشنبه مورخه 12 مرداد ماه در شهرستان قرچک به روی صحنه رفته است در این نمایش که برای کودکان و نوجوانان تولید شده است محمدجواد اردستانی،عباس ابوالفضلی، علیرضا ابراهیمی، ریحانه فدایی و فاطمه بهروزی ایفای نقش می کنند و آهنگسازی اثر بر عهده شاهین شکیبایی است نمایش عروسکی «بازگشت کچل»  در سالن صدرای مهدکودک عطر مادری واقع در قرچک، شهرک طلائیه، بهار شمالی 36 ساعت 19:30 از مورخه 12 لغایت 20 مردادماه به روی صحنه رفته است.

نمایش سیاه بازی «سیاه خوش قدم» به کارگردانی علیرضا امینی کاری از گروه نمایشی نیایش از انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ورامین و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین از مورخه پنجم لغایت شانزدهم مرداد ماه هر روز ساعت 18 در آمفی تئاترفرهنگسرای قطب الدین رازی ورامین برای علاقه مندان به روی صحنه رفته بود. در این نمایش غلامحسین بنی آدم، محمدمیش مست، رضا تاجیک، علی رهبری، محمیدرضا مختاری، مهدی مزدرانی، مصطفی تاجیک، لیلا سهیلی، فرزانه اردستانی، الهه محمدی فرد، راضیه شعبان پور، پریا بیژنگی، فرنوش ده آفرین، فاطمه اردستانی بازی می‌کنند نوازندگان نمایش «سیاه خوش قدم» احسان شریعت، محمدحسین بروجردی و مهدی قاسمی هستند و گرافیست و طراح پوسترمجید ملکی است.

نمایش «هتل طهرون» به نویسندگی افشین هاشمی و کارگردانی پویان کرمی  دوشنبه ۱۶ مرداد در فرهنگسرای استاد شهریار بر روی صحنه رفت ، این نمایش با بیانی طنز وقایع هتلی به نام هتل طهرون را بیان میکند.

بازیگران این نمایش آقایان سعید یعقوبلو ، علی صالحی ، محمد ذوالنوریان و خانم ها زهرا نظری، لادن دماوندی و مریم خانچه رو می باشنداین نمایش تا ۲۰ مرداد هر شب از ساعت ۱۸:۳۰ در فرهنگسرای استاد شهریار، واقع در شهریار ، خیابان ولیعصر ، کوچه استاد شهریار،  به روی صحنه می رود.

نمایش «صلابه ای برای ندبه» به کارگردانی محمد عبدی و نویسندگی: محسن توکل کاری از گروه نمایش پازل از انجمن هنرهای نمایشی شهرستان پردیس و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پردیس از جمعه ۲۰ مرداد ماه ساعت ۱۹:۳۰ در فرهنگسرای مهر بومهن برای علاقه مندان به روی صحنه می رود مجتبی علیزاده، فرناز یوسفی، محمد عبدی و پرهام عبدی بازیگران این نمایش هستند گروه اجرایی نمایش «صلابه ای برای ندبه» عبارتند از دستیار کارگردان: فرناز یوسفی، مدیر صحنه : ابراهیم میرزا جانی ، منشی صحنه: نرگس شیری، طراح بروشور: فرنوش یوسفی و موسیقی: علی ملک محمدی.

نمایش «آخرین نامه»  به کارگردانی امید بابا رحیمی و نویسندگی مهرداد کوروش نیا از انجمن هنرهای نمایشی شهرستان اسلامشهر از تاریخ 16 لغایت 31 مرداد ماه هر روز در فرهنگسرای شهید صارمی برای علاقه مندان به روی صحنه می رود مجید مظفری، علی علیایی و محسن بخشی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند. 

 دیگر عوامل این گروه نمایشی : دستیار کارگردان و منشی صحنه: محدثه غلامی و سمیه خواجه وند، طراح صحنه و لباس: امید بابا رحیمی، مدیر صحنه و عکاس: محدثه غلامی، طراح پوستر و ساخت تیزر: محمد تکبیری، متصدی نور و موسیقی: محمد حسین پناهی و روابط عمومی: محدثه غلامی می باشند..




نظرات کاربران