در حال بارگذاری ...
رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ورامین:

با حضور مریم کاظمی کارگاه آموزش بازیگری از تمرین تا اجرا در ورامین برگزار می‌شود

رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ورامین گفت: به همت انجمن هنرهای نمایشی و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین کارگاه آموزش بازیگری با حضورمریم کاظمی برگزار می‌گردد.

میثم تفرشی در گفتگو با تئاترتهران گفت: برای نخستین بار در سطح شهرستان‌های استان تهران با تدبیر و ابتکار انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و شهرستان ورامین وهمکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و به منظور تقویت و کشف استعدادها، انتقال تجربه در بین هنرمندان و در راستای ارتقاء، اعتلاء و تشویق و ترویج هنر نمایش در سطح شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا کارگاه آموزشی بازیگری از تمرین تا اجراء در تابستان و پاییز به مرکزیت ورامین برگزار می‌شود.
او افزود: کارگاه آموزشی از تمرین تا اجراء توسط مریم کاظمی از پیشکسوتان وچهره‌های مطرح تئاتر، تلویزیون و سینما برگزار می‌شود.
رئیس انجمن هنرهای نمایشی ورامین تصریح کرد: این کارگاه‌ها برای هنرمندان گروه‌های ثبت شده و فعالان تئاتر که سابقه حداقل 2 کار اجرایی و شناخت نسبی در مورد هنر نمایش داشته باشند رایگان است و علاقه مندان می‌توانند تا روز  یکشنبه پنجم شهریور ماه با مراجعه به دفتر انجمن هنرهای نمایشی ثبت نام کنند.
او در پایان گفت: «کارگاه آموزشی بازیگری از تمرین تا اجرا در نیمه اول شهریورماه در فرهنگسرای رازی با حضور هنرمندان فعال شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک به میزبانی انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ورامین برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

با حضور مسئولان ارشد شهرستانی:

رونمایی از پوستر همایش تئاتر خیابانی طلوع خرداد در ورامین
با حضور مسئولان ارشد شهرستانی:

رونمایی از پوستر همایش تئاتر خیابانی طلوع خرداد در ورامین

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان تهران؛ در اولین جلسه ستاد برگزاری برنامه های ۱۴ و ۱۵ خرداد شهرستان ورامین و با حضور سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، مجید درویشی معاون استاندار ...

|

«هاپوی قهرمان» در ورامین اجرا شد

«هاپوی قهرمان» در ورامین اجرا شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان تهران، نمایش شاد، موزیکال و آموزنده «هاپوی قهرمان» به کارگردانی میثم تفرشی، کاری از گروه ،موسسه و آموزشگاه بازیگری "فرنام هنر" باهمکاری  اداره فرهنگ و ارشاد ...

|

نظرات کاربران