در حال بارگذاری ...
رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ورامین:

با حضور مریم کاظمی کارگاه آموزش بازیگری از تمرین تا اجرا در ورامین برگزار می‌شود

رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ورامین گفت: به همت انجمن هنرهای نمایشی و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین کارگاه آموزش بازیگری با حضورمریم کاظمی برگزار می‌گردد.

میثم تفرشی در گفتگو با تئاترتهران گفت: برای نخستین بار در سطح شهرستان‌های استان تهران با تدبیر و ابتکار انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و شهرستان ورامین وهمکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و به منظور تقویت و کشف استعدادها، انتقال تجربه در بین هنرمندان و در راستای ارتقاء، اعتلاء و تشویق و ترویج هنر نمایش در سطح شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا کارگاه آموزشی بازیگری از تمرین تا اجراء در تابستان و پاییز به مرکزیت ورامین برگزار می‌شود.
او افزود: کارگاه آموزشی از تمرین تا اجراء توسط مریم کاظمی از پیشکسوتان وچهره‌های مطرح تئاتر، تلویزیون و سینما برگزار می‌شود.
رئیس انجمن هنرهای نمایشی ورامین تصریح کرد: این کارگاه‌ها برای هنرمندان گروه‌های ثبت شده و فعالان تئاتر که سابقه حداقل 2 کار اجرایی و شناخت نسبی در مورد هنر نمایش داشته باشند رایگان است و علاقه مندان می‌توانند تا روز  یکشنبه پنجم شهریور ماه با مراجعه به دفتر انجمن هنرهای نمایشی ثبت نام کنند.
او در پایان گفت: «کارگاه آموزشی بازیگری از تمرین تا اجرا در نیمه اول شهریورماه در فرهنگسرای رازی با حضور هنرمندان فعال شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک به میزبانی انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ورامین برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

«هاپوی قهرمان» در ورامین اجرا شد

«هاپوی قهرمان» در ورامین اجرا شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان تهران، نمایش شاد، موزیکال و آموزنده «هاپوی قهرمان» به کارگردانی میثم تفرشی، کاری از گروه ،موسسه و آموزشگاه بازیگری "فرنام هنر" باهمکاری  اداره فرهنگ و ارشاد ...

|

نظرات کاربران