در حال بارگذاری ...

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به بیست و دومین جشنواره تئاتر استان تهران پیام داد

به گزارش تئاتر تهران، در متن پیام پیام برزین ضرغامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران آمده است:

 

آرمان و هدف نهایی هنر کشف ناشناخته ها و رسیدن به لایه های پنهان ابعاد شخصیت انسانی است و این میسر نمی شود مگر با مکاشفه و جستجو در واقعیت های موجود زندگی بشری. در این میان هنر تئاتر می کوشد با خلاقیت  و نوآوری در همه ی زمینه ها به آن مهم دست یابد.

 

به یقین رشد و اعتلای هنر تئاتر در گرو آموزش های صحیح،  تکیه  برنوآوری و تجربه گرایی و استفاده بهینه از اساتید و پیشکسوتان و فرصت دادن به جوانان می باشد که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران سعی کرده در این مسیر گام بردارد و به ویژه با اولویت قرار دادن آموزش، آینده ی مطمئنی را برای هنر تئاتر استان تهران رقم بزند.

 

 در این راستا در بیست و دومین جشنواره تئاتر استان تهران نیز ، برگزاری کارگاه ها و نشست های تخصصی و آموزشی در جشنواره مد نظر قرار گرفت و با استقبال بی نظیر هنرمندان مواجه شد.

 

بیست ودومین جشنواره تئاتر استان تهران معیادگاه عاشقان این تجربه و نوآوری است که تلاش یک ساله هنرمندانی را به تصویر می کشد که با پژوهش، مطالعه و تجربه به آن حقایق دست یافته اند.

 

بی تردید این جشنواره بهانه ای است تا مجدداً هنرمندان عرصه تئاتر با شور و نشاط  دو چندان گرد هم آیند و تجارب با ارزششان را در رقابتی سالم به تصویر کشند.

 

بر خود لازم می دانم از تلاش ها و پیگیری های مجدانه انجمن هنرهای نمایشی استان، گروه ها و هنرمندان خوب این دیار کهن که در اعتلای فرهنگ غنی تئاتر استان کوشا بوده اند تقدیر و تشکر نمایم.

 

در پایان مقدم همه اساتید، فرهیختگان، هنرمندان تئاتر استان و گروه های راه یافته از سراسر استان به  بیست و دومین جشنواره تئاتر استانی را گرامی می داریم. به امید هنرآفرینی هنرمندان و نوجویان عرصه نمایش بر سکوهای رفیع هنر ایران اسلامی.

 

برزین ضرغامی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران

 




نظرات کاربران