در حال بارگذاری ...
با اجرا در فیروزکوه

سلسله اجراهای نمایش«من» به کارگردانی فرهاد تجویدی به پایان رسید

به گزارش تئاترتهران، نمایش «من» به کارگردانی فرهاد تجویدی در مورخه 29 شهرویرماه ساعت 18 در مجتمع فرهنگی آفرینش فیروزکوه به روی صحنه رفت که با استقبال پر شور هنرمندان و هنردوستان همراه بود و این نمایش با تک اجرای خود در فیروزکوه به سلسله  اجراهای خود پایان داد .

به گفته مجید رضوانی مسئول انجمن هنرهای نمایشی فیروزکوه این نمایش شدیدا مورد اقبال مخاطبین شهرستان قرار گرفت و مخاطبین از حضور نمایش «من» در فیروزکوه ابراز خرسندی نمودند.

همچنین بعد از اجرای نمایش استاد فرهاد تجویدی به بحث و گفتگو و تحلیل نمایش و کلیت تئاتر شهرستان با مخاطبین پرداختند.

در حاشیه ی اجرای نمایش «من» جلسه ای با حضور آقایان رهنمون و تجویدی در حضور هنرمندان تئاتر فیروزکوه برگزار شد که پیرامون نقاط ضعف و قوت انجمن و ارائه برنامه های پیشنهادی در راستای پیشرفت هرچه بیشتر انجمن فیروزکوه بحث و گفت و گو شد.

آقایان رهنمون و تجویدی با ارائه ی راهکارهای کلیدی ابراز امیدواری کردند که با عملی کردن برنامه های جدید انشالله هرچه زودتر تئاتر فیروزکوه به جایگاه همیشه گی خود برگردد.

نمایش من اولین محصول نمایشی  کارگاه «تمرین تا اجرا» انجمن هنرهای نمایشی استان تهران بود که به کارگردانی فرهاد تجویدی و جمعی از هنرآموزان تئاتر شهرستان دماوند تولید و در پردیس تئاتر تهران، شهرستان های دماوند، ورامین و فیروزکوه به معرض تماشای عموم گذاشته شد.




نظرات کاربران